VrijeVlinder
Die hard MF'er
Goedenavond, ik ben sinds vandaag in het bezit van een zrx1200s. (eerste motor)
Mij is verteld dat ik na het tanken (e5) het palletje aan de zijkant op "on" moest zetten. Deze stond op reserve waar hij goed op liep, nadat ik het palletje op "on" zette merkte ik dat de motor zich anders gedroeg, ik heb geen vloeistof zien lekken oid, dus ik besloot om weer op reserve stand te rijden. Van daaruit liep de motor weer normaal, voor zover ik dat kan beoordelen als leek.
Zou iemand weten wat het euvel is, of kan ik er beter even mee teruggaan?
Alvast bedankt voor de hulp.
Mij is verteld dat ik na het tanken (e5) het palletje aan de zijkant op "on" moest zetten. Deze stond op reserve waar hij goed op liep, nadat ik het palletje op "on" zette merkte ik dat de motor zich anders gedroeg, ik heb geen vloeistof zien lekken oid, dus ik besloot om weer op reserve stand te rijden. Van daaruit liep de motor weer normaal, voor zover ik dat kan beoordelen als leek.
Zou iemand weten wat het euvel is, of kan ik er beter even mee teruggaan?
Alvast bedankt voor de hulp.