Kawasaki zrx1100 raar geluid na te laag in toeren

HondaKameraad

Rookie
11 aug 2019
6
0
Het was een prachtige regendag vandaag en ik reed terug van werk met de kawa. Er reed een busje voor me, en deze zag de afslag te laat en ging abrupt op de rem en rechts af. Ik schakelde terug. Met als gevolg dat ik 30 km/h reed in z’n 4. Dat klonk natuurlijk niet geweldig, koppeling in en terug naar de 2. Toen viel me opeens op dat de motor een ander geluid maakte, en bij gas los laten er harde knallen uit de uitlaat kwamen(normaal heeft hij wel wat doffe knalletjes maar niet zo heftig als nu). Ook klinkt hij meer als een 2 cilinder, hij trekt en rijdt echt gewoon prima, dat maakt het raar voor mij.

Iemand een idee?
 
Kan door vocht komen,oude bougiekappen en bougiekabels kunnen daar last van hebben,of water in de
benzine door een niet goed afsluitende tankdop.maar het kan ook zo zijn dat door de heftige rem actie
er vuil wat normaal onderin de tank zit aangezogen is en daardoor de carbs vervuild zijn geraakt.
 
Laatst bewerkt:
Kan door vocht komen,oude bougiekappen en bougiekabels kunnen daar last van hebben,of water in de
benzine door een niet goed afsluitende tankdop.maar het kan ook zo zijn dat door de heftige rem actie
er vuil wat normaal onderin de tank zit aangezogen is en daardoor de carbs vervuild zijn geraakt.
Dacht ik ook al aan, de benzinemeter gaf net onder 1/4 aan. Misschien een combi van beide?
 
Terug
Bovenaan Onderaan