Kawasaki ZX 1200

Mario

Die hard MF'er
22 aug 2001
361
0
Turnhout
Ik heb net wat gesurft op de site van Kawasaki België en zag daar bij toermotoren de ZX 1200 staan. Wist niet dat die bestond. Heeft iemand daar meer informatie over (titel moet eigenlijk worden gewijzigd, Pooh, Bert of iemand anders) ?

Lijkt me wel een mooie, misschien is ie maar net uit ? Denk het: nog geen info over bepaalde zaken en nog niet beschikbaar.

ZX1200-C1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hij is idd net uit...is 2002 model...en titel is goed....zx12 is amerikaanse benaming...net zoals dat zij de zzr600 de zx6 ninja noemen....let op ZONDER de R...dus de zx6r ninja is weer een andere fiets...en als je toch voor zoiets gaat, gelijk de ZX12R
 
Lijkt inderdaad veel op een ZZR.

Waarschijnlijk de update van de ZZR1100, dus hij zal wel ZZR1200 gaan hete.
 
Laatst bewerkt:
Hij is idd net uit...is 2002 model...en titel is goed....zx12 is amerikaanse benaming...net zoals dat zij de zzr600 de zx6 ninja noemen....let op ZONDER de R...dus de zx6r ninja is weer een andere fiets...en als je toch voor zoiets gaat, gelijk de ZX12R

Bedankt voor de info (wist ik niet, maar een brave ziel heeft de titel toch al veranderd) en het vertrouwen dat je in me stelt Maximum. Ik heb echter nul komma nul ervaring, geen lessen gevolgd en geen rijbewijs. Om dan meteen een ZX-12R onder m\'n kont te schuiven, lijkt met overkill... \ '( Een tweedehands ZZR 600 daarentegen.

Vind hem wel mooi, ook de tekening, maar doet me wat denken aan een of andere BMW.
 
Terug
Bovenaan Onderaan