Kawasaki ZX-6

Tiburon

Die hard MF'er
28 jan 2004
400
0
Rotterdam
Hallo ik ben al bij verschillende motor zaken geweest om informatie te winnen. Ik was op zoek naar een leuke begin motor, uit eindelijk is mijn oog op de ZX-6 gevallen. Nu heb ik een probleem ik begin met mijn 25kw periode. De keuze uit kawa ZX-6en is groot alleen ik ben bij 3 motor zaken geweest en iedere zegt weer iets anders.
1e: Je kan een Kawasaki ZX-6 vanaf 1995 t/m 2000 begrenzen.
2e: Je kan een Kawasaki ZX-6 vanaf 1996 t/m 2002 begrenzen.
3e: Je kan een Kawasaki ZX-6 vanaf 1998 t/m 2004 begrenzen.

Nu is mijn vraag dus welke heeft gelijk en welke niet heeft iemand ervaring hiermee. Heeft iemand een begrensde ZX-6 uit een van deze modeljaren ?

Met vriendelijke groeten,
Ralph Peters.
 
Hallo ik ben al bij verschillende motor zaken geweest om informatie te winnen. Ik was op zoek naar een leuke begin motor, uit eindelijk is mijn oog op de ZX-6 gevallen. Nu heb ik een probleem ik begin met mijn 25kw periode. De keuze uit kawa ZX-6en is groot alleen ik ben bij 3 motor zaken geweest en iedere zegt weer iets anders.
1e: Je kan een Kawasaki ZX-6 vanaf 1995 t/m 2000 begrenzen.
2e: Je kan een Kawasaki ZX-6 vanaf 1996 t/m 2002 begrenzen.
3e: Je kan een Kawasaki ZX-6 vanaf 1998 t/m 2004 begrenzen.


Nu is mijn vraag dus welke heeft gelijk en welke niet heeft iemand ervaring hiermee. Heeft iemand een begrensde ZX-6 uit een van deze modeljaren ?

Met vriendelijke groeten,
Ralph Peters.

dus moet je er 1 hebben tussen 1998 en 2000. :)
 
Bij m'n dealer staar er een uit 1995 met 25kw op kenteken met de opmerking "vol vermogen kan natuurlijk ook".
Is een officieel begrensde motor zijn dus dat zou betekenen dat het vanaf 1995 kan :)
 
Hmm ik heb even op die site gekeken en als ik nu alles vergelijk dan kun je in ieder geval een ZX-6R vanaf 1995 t/m 2002 legaal naar 25kw terug brengen. 2003 t/m heden kunnen niet terug gebracht worden naar 25kw.
 
Als je echt graag een zx6 wil hebben is deze hieronder een hele mooie!!Ik heb nl precies dezelfde motor en hij bevalt mij geweldig!! de prijs die hij vraagt is echt laag, zo kun je hem niet bij een dealer kopen.
idd maar het probleem is ik heb ouders en die willen niet dat ik een motor koop voordat ik 18 ben geworden.
 
euhh ik word 26 april 18 maar ik heb nooit gezegd dat ik er gelijk een wilde kopen ik wil gewoon informatie inwinnen over de zx-6r. Ik vind het aardig dat jullie gelijk voor mij kijken naar een goedkope zx-6r maar ik mag hem gewoon nog niet.
 
je vermogen/koppel word geknepen : dus dan heb je kortere gearing nodig : veel koppel maakt lange gearing mogelijk : dit is dus niet handig met zo`n geknepen fiets : succes
 
Op een geknepen zx6r kun je echt nog wel aardig rap vooruit komen hoor, alleen boven de 140 gaat het niet meer zo heel vlot..

Tijden kan ik je niet geven van 0 tot 100 maar echt veel tellen zijn het niet.. ;)
 
Op een geknepen zx6r kun je echt nog wel aardig rap vooruit komen hoor, alleen boven de 140 gaat het niet meer zo heel vlot..

Tijden kan ik je niet geven van 0 tot 100 maar echt veel tellen zijn het niet.. ;)
ik weet niet hoe het echt zit maar bij motorport word mij verteld dat hij van 0-100 gewoon het volle vermogen heeft maar dat hij boven de 100 steeds meer vermogen gaat verliezen.
 
180/190 geloof ik, toch dennizz :P

Klopt na AFSTELLEN met andere demper redde ik de 180 altijd (niet op een stukje van 100 meter natuuurlijk ;) ). Een x of 4 een uitschieter van ruim 195.

Tja 0-100 zo`n 6,5 sec. Standaard 3,6 sec :P

Tot de 60 gaat het hard, tot de 80 al minder, tot de 100 al niet echt meer.

Achja het eerste jaar zal het hard zat zijn hoor ;)

Dit was op de N11, toen die nog niet klaar was
12.jpg


13.jpg

Dit was ook op de N11 na zo`n half uur O-)
album_pic.jpg

 
Laatst bewerkt:
deze bovenstaande rode ??? met agent of een andere ?

Die van mij staat ook te koop waar agent bij staat ;)

zx-6r 99
38.000 km
Spyball-alarm
bos demper
afgesteld
stalen remleiding voor
garantie bovak
achterkant verbouwd

(alarm scheelde mij 400 € per jaar aan premie -> alrisk)

€ 6000 bij de dealer heb hem namelijk ingeruild op deze brommer:

Afbeelding%20154.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan