Kawasaki ZX-6R 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oost_1987

MF veteraan
2 feb 2008
3.754
1
Bleiswijk
Te koop:

Merk: Kawasaki
Type: ZX-6R
Jaar: 2002
CC: 636
Vermogen: 25KW uitdraai
Km-stand: 39.500

Hierbij te koop voor mijn broertje z'n Kawa ZX-6R. Staat op 25kw met een uitdraai.
DUS NIET OP KENTEKEN!!

De kuip is vervangen voor een imitatieset. Het originele kuipwerk is er niet meer bij, behalve het kontdeel.

Opties:
Laser Hotcam demper
Led knipperlichten voor en achter
Verhoogd kuipruitje

de staat van de slijtage delen zijn nog goed. Banden zijn ongeveer 2000km oud.
er komen betere foto's, maar dit is wat ik nu ff snel heb
Het is uiteraard de middelste (groene) op de foto
P1040310.jpg

P1040359.jpg

P1040358.jpg

P1040357.jpg

P1040356.jpg

P1040355.jpg

Vraagprijs: €2250,-
 
Laatst bewerkt:
Gewoon ff vraagje, hoe zit het met die deuk in je demper, what happened?


Verder mooie bike :Y

de motor is van mijn broertje en die heeft klem gezeten tussen 2 auto's vandaar de deuk in de demper en het andere kuipwerk.

edit: ik zal het duidelijker uitleggen
tijdens een inhaalpoging een tegenligger over het hoofd gezien waardoor hij tussen degene die hij inhaalde en de tegenligger terechtkwan. de tegenligger heeft de knipperlichten uit het kuipwerk gereden waardoor het kuipwerk niet meer te redden viel. mijn broertje heeft de motor tussen de auto's in licht naar rechts laten hellen waardoor de demper een deuk heeft opgelopen door de auto die hij inhaalde. motor heeft overigens niet op de grond gelegen
 
Laatst bewerkt:
de motor is van mijn broertje en die heeft klem gezeten tussen 2 auto's vandaar de deuk in de demper en het andere kuipwerk.

edit: ik zal het duidelijker uitleggen
tijdens een inhaalpoging een tegenligger over het hoofd gezien waardoor hij tussen degene die hij inhaalde en de tegenligger terechtkwan. de tegenligger heeft de knipperlichten uit het kuipwerk gereden waardoor het kuipwerk niet meer te redden viel. mijn broertje heeft de motor tussen de auto's in licht naar rechts laten hellen waardoor de demper een deuk heeft opgelopen door de auto die hij inhaalde. motor heeft overigens niet op de grond gelegen

Bedankt voor de duidelijke uitleg ;)

kickje voor deze fiets :Y
 
Nou ik heb vroeger een zx6 van 2000 gehad en super veel lol mee. Mijn vriendin kan niet goed overweg met de power van de r1 vandaar dat we weer op zoek zijn naar een 600.
 
Nou ik heb vroeger een zx6 van 2000 gehad en super veel lol mee. Mijn vriendin kan niet goed overweg met de power van de r1 vandaar dat we weer op zoek zijn naar een 600.

komen kijken kan altijd en met de prijs is nog wel wat te doen hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan