Kawasaki ZX-6R 2005 - 7.990 euro

full


kick ;)
 
Super ding, en in de juiste kleur!

Zou een mooie 1e motor zijn haha, alleen jammer dat m'n spaarrekening niet helemaal meewerkt '(
 
Haha ik ga geen geld lenen voor een motor .. ik kan wel een bod doen maar dat schiet ook niet op 8-)
 
Heb in principe wel interesse.. moet alleen even kijken wat ik allemaal kan regelen qua financien :)

Zit alleen met dat 25kW gedoe. Opzich zonde zoiets op 25kW te rijden, maar dan heb ik wel meteen iets goeds voor na de 25kW. Alleen is zo'n gedoe met dat kitje en alles '(
 
Prijs verlaagd naar 7.990... een koopje voor deze fantastische motor dacht ik zo!

Kan een modje de prijs in de topictitel even aanpassen?? O-) Dank u!
 
Mooi ding! Hebben ze origineel niet minder pk's die 6jes? Ik heb wel interesse! Waar woon je? Als je nog wat extra info hebt, men email staat in men profiel!
 
heb je hem nog niet verkocht??
ik heb wel interesse, volgende maand afrijden, en dan ff de financiën op orde hebben :)

Motor is nog niet verkocht, er zijn wel wat serieus geinteresseerden... hou dit topic even in de gaten of ie verkocht is als je je rijbewijs hebt, tenzij je 'm nu al in de schuur wilt hebben natuurlijk, mail me dan even!
 
Motor is nog niet verkocht, er zijn wel wat serieus geinteresseerden... hou dit topic even in de gaten of ie verkocht is als je je rijbewijs hebt, tenzij je 'm nu al in de schuur wilt hebben natuurlijk, mail me dan even!

dag oma,

is de kawa er nog? ik ben namelijk op zoek naar een ZX6r en deze ziet er :9~ uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan