Kawasaki ZX-6R (636) 2002 Zilver te koop (25kw!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hehehe dank je

maar hartstikke digitaal? er zitten toch echt 2 analoge tellers op hoor, alleen de km stand/tripmeter/temperatuur is een heel klein digitaal vakje van 5 bij 2cm.

;)
 
Ja de snelheidsmeting gaat dmv pulsen die door de motor naar de snelheidsmeter worden verzonden.

Dat noem ik digitaal. Ik vind dat zelf ook mooier uitzien. :Y
 
Laatst bewerkt:
haha ok, nee dan zijn we het erover eens dat het gewoon analoge klokken zijn met een naald..

digitale snelheidsmeting bedoel je dus, ipv een kilometerteller kabel. maarja genoeg gespamd :p
 
fotoshoot9.jpg


En weer omhoog :9~
 
5. hoeveel pk in vol vermogen versie? een schatting naar maximum snelheid met en zonder 25kW kastje?
5. +/- 100-105 pk's aan het achterwiel. Maximum snelheid met 25kw set ongeveer 170-180 km/u. Zonder 25kw-set haalt 'ie zo'n 260 échte kilometers per uur :P
 
Hey Niels,

Tijdelijke uitstel van de verkoop?
Wat voor naked wilde je terug kopen?

trouwens, you've got mail..

gr. Robbin
 
Laatst bewerkt:
hoi Robin, ja ik wacht nog even met het verkopen, hij hoeft niet per sé weg maar liever wel (of iets goedkoops erbij)...

ik was van plan een Honda Hawk GT 650 te kopen bij Hoeijen motor trading in achterveld, helaas heeft die m net verkocht op de dag dat ik langskwam om te proefrijden/kopen...

vind een SV'tje ook wel leuk maar ach ik weet het ook eigenlijk niet, er is zó veel... (en toch zo weinig met een 25kw rijbewijs :P )

zal je even een mailtje terug sturen zo, ik lees m net pas ;)

gr Niels.
 
Sorry dat dit niets te maken heeft met je 636, maar puur informatief:

jfw hier van MF heeft ook een Hawk te koop staan, hij staat denk ik ook hier op de site!

Verders:nog steeds veel succes met de verkoop, heel mischien als je hem over ene tijdje nog hebt ben ik geinteresseerd..maar dan praten we over April, en dat is nog best ver weg!
 
wie weet ik heb er in principe geen haast mee dus... hij blijft net zo lang tot ik wat anders geschikt heb (en anders nog langer).

die hawk had ik idd al gezien, maar daar moet veel aan gebeuren tot ik m mooi vind (laswerk met de uitlaat, andere achterbrug/velg met 180'er...
desondanks wel een mooi bros'je hoor.
 
Ff een beetje offtopic, maar wat voor LED steekfitting geval dinges heb jij in je stadlichtje gedaan? Heb nu ook de Xenon erin zitten, maar dat halogeen lampje ziet er niet meer uit nu natuurlijk :+

Staat er iets van een code op ofzo? En waar zijn die dingen eventueel te verkrijgen?

*kickje voor deze vette fiets!*
 
Volgens mij heb ik deze fiets vandaag "gespot" in Nijkerk op de parkeerplaats van een motorwinkel. Zag er heeeeeel netjes uit!
 
Ff een beetje offtopic, maar wat voor LED steekfitting geval dinges heb jij in je stadlichtje gedaan? Heb nu ook de Xenon erin zitten, maar dat halogeen lampje ziet er niet meer uit nu natuurlijk :+

Staat er iets van een code op ofzo? En waar zijn die dingen eventueel te verkrijgen?

*kickje voor deze vette fiets!*

die LED voor het stadslicht is gewoon een steekfitting zoals ook de normale 5W5 stadslichtjes zit, maar dan met een LED bolletje erop.

je kan ze bij elke willekeurige autozaak/motorzaak verkrijgen (bijv. van die auto tuning sites).

kleurcode weet ik niet... maar het is dus gewoon een kwestie van halogeen 5W5 eruit, LED 5W5 erin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan