Kawasaki ZX-6R (636) 2002 Zilver te koop (25kw!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

N.Holgerson

‘74 Guzzi
27 okt 2005
7.409
382
Noord-Holland
Hallo,

Verkocht

De motor is gewoon als nieuw, alles is netjes en glimt. Vorige eigenaar (en de huidige, ik dus) altijd zeer zuinig op geweest.

de motor staat momenteel op 25kw. ook op kentekenbewijs. Rijdt hartstikke goed.

de motor heeft c.a 24.000 km gelopen, ik rij er nog steeds op staat dus niet stil.
Bij 21.000 een grote beurt gehad ter waarde van c.a 500 euro (factuur aanwezig).

verder is hij voorzien van diverse opties zoals:

PAZZO rem en koppelingshendel (korte PAZZO's)
wheelhugger carbon
undertail
Seatcover (achterzadeltje gewoon aanwezig)
helder LED achterlicht met geintegreerde knipperlichten
Gear indicator
Valtermoto kroonplaat moeren
Laser carbon oval uitlaat (sportpijp)
MRA kuipruitje
Carbon heel plates
Xenon 8000K HID siemens

Vraagprijs 5600 euro

Reageren in dit topic, of ff mailen. Wat je wilt.

Je kan altijd een keer komen kijken ik heb niets te verbergen.

foto's:

ca0e54036dbcc0845325a0fd59d024c9



66b1a320f042cb3e8efc436c88b4f982

(nog met halogeen)

334c27015fd306652b5f24c95e9e0e15


38b3c9323b2e3a8d447a58c05e62fdee

(met Xenon)

groet,

Niels.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of dat te weinig is, als je nagaat dat er zx12's te koop staan uit 2001/2002 met evenveel kilometers, voor tussen de 5000 en 6000 euro :)
 
is natuurlijk een hele andere motor, de marktwaarde van zo'n 2002'er ZX6R, zeker in het zilver (zeldzaam) is standaard zo'n 5400/5500 euro.. met al die opties erop vind ik dan een vraagprijs van 5800 toch wel goed.

let op, het is een vraagprijs. Geen vaste prijs.

vraagprijs veranderd naar 5600 euro !!!
 
Laatst bewerkt:
is natuurlijk een hele andere motor, de marktwaarde van zo'n 2002'er ZX6R, zeker in het zilver (zeldzaam) is standaard zo'n 5400/5500 euro.. met al die opties erop vind ik dan een vraagprijs van 5800 toch wel goed.

let op, het is een vraagprijs. Geen vaste prijs.
Optie's ga ik echt niet meerekenen als ik een fiets koop hoor :W
Neemt niet weg dat 'ie dit geld wel waard is! :)
 
Optie's ga ik echt niet meerekenen als ik een fiets koop hoor :W
Neemt niet weg dat 'ie dit geld wel waard is! :)

Mwoah, je moet gewoon de juiste koper hebben. Ik heb de Devil uitlaat op mijn Thundercat echt wel meegerekend als optie, omdat dat sowieso iets was wat ik wilde veranderen. Als je een beetje dezelfde smaak hebt, en er zit voor 1000 euro opties op die motor, en je betaald 200-300 euro meer dan waarvoor andere, kale, motoren te koop staan...Dan zou ik het wel weten ;) Dus ik vind niet dat je zomaar kan zeggen dat opties niet mee kunnen spelen in de vraagprijs.

Anyways, mooie motor, en ik wens je veel succes met de verkoop!
 
heey!

ik had je "gesproken" in mijn topic, waar ik op zoek was naar een 25kW sport motor, weet je het nog? ik vind die kawasaki van jou heel mooi en volgens mij past ie bij mij maar ik heb nog een paar vragen!

1. hij is nou 25kW. cdi kast of andere manier?
2. ooit gevallen/ongeluk gehad met die motor?
3. een foto van de dashboard als de motor aanstaat aub, kon ik nergens vinden.
4. 5600 is een vraagprijs. dat geld heb ik wel maar een beetje onderhandelen vind ik kunnen. wat is de laagste prijs?
5. hoeveel pk in vol vermogen versie? een schatting naar maximum snelheid met en zonder 25kW kastje?
6. waar woon je en wanneer mag deze motor gezien worden?

alvast bedankt en ik hoor nog van je ;)
 
heey!

ik had je "gesproken" in mijn topic, waar ik op zoek was naar een 25kW sport motor, weet je het nog? ik vind die kawasaki van jou heel mooi en volgens mij past ie bij mij maar ik heb nog een paar vragen!

1. hij is nou 25kW. cdi kast of andere manier?\

Hij is 25kw begrenst op de inlaatpoorten van de Carburateurs. Kwestie van dit setje verwijderen en hij is weer vol vermogen (mocht je dat willen).

2. ooit gevallen/ongeluk gehad met die motor?

Nooit schade gehad/Nooit gevallen/Nooit ongeluk gehad.

3. een foto van de dashboard als de motor aanstaat aub, kon ik nergens vinden.

Zal ik uploaden voor je.

4. 5600 is een vraagprijs. dat geld heb ik wel maar een beetje onderhandelen vind ik kunnen. wat is de laagste prijs?

5500 euro. Lijkt me niet gek, met al die opties en de staat van onderhoud.. (vergelijk maar wat prijsjes op internet).

5. hoeveel pk in vol vermogen versie? een schatting naar maximum snelheid met en zonder 25kW kastje?

Vol vermogen heeft hij 118PK (88Kw), topsnelheid c.a 265/270km/u
Mét 25kw setje heeft hij 34Pk op het achterwiel, en topsnelheid rond de 180km/u.

6. waar woon je en wanneer mag deze motor gezien worden?

Ik woon in Zaanstad. In principe kun je altijd langskomen wanneer het ons beiden uitkomt. Noem wat data....

alvast bedankt en ik hoor nog van je ;)

bij deze dus ;)

Verder kan ik je vertellen dat hij gewoon zeer lekker rijdt, je hebt eigenlijk niet door dat je op een 25kw motor rijdt. Rijdt gewoon heel vlot allemaal. Tenzij je natuurlijk écht gaat sprinten tegen een R1 ofzo....

je mag me ook even toevoegen op msn: Nils_2005_@hotmail.com

groet Niels.
 
Laatst bewerkt:
1. hij is nou 25kW. cdi kast of andere manier?\

Hij is 25kw begrenst op de inlaatpoorten van de Carburateurs. Kwestie van dit setje verwijderen en hij is weer vol vermogen (mocht je dat willen).

2. ooit gevallen/ongeluk gehad met die motor?

Nooit schade gehad/Nooit gevallen/Nooit ongeluk gehad.

3. een foto van de dashboard als de motor aanstaat aub, kon ik nergens vinden.

Zal ik uploaden voor je.

4. 5600 is een vraagprijs. dat geld heb ik wel maar een beetje onderhandelen vind ik kunnen. wat is de laagste prijs?

5500 euro. Lijkt me niet gek, met al die opties en de staat van onderhoud.. (vergelijk maar wat prijsjes op internet).

5. hoeveel pk in vol vermogen versie? een schatting naar maximum snelheid met en zonder 25kW kastje?

Vol vermogen heeft hij 118PK (88Kw), topsnelheid c.a 265/270km/u
Mét 25kw setje heeft hij 34Pk op het achterwiel, en topsnelheid rond de 180km/u.

6. waar woon je en wanneer mag deze motor gezien worden?

Ik woon in Zaanstad. In principe kun je altijd langskomen wanneer het ons beiden uitkomt. Noem wat data....

1. kan dit problemen leveren, zoals het terugvoeren op uitdraai? een iemand is ooit echt de lul geweest, wil ik niet. kortom, is deze manier van begrenzen ok?

2. kan ik zomaar het setje verwijderen en daarna weer inbouwen?

3. het gaat mij niet zo heel veel om de prijs, ik moet alleen maar zeker weten dat de motor goed onderhouden is.

ik laat je binnenkort weten wanneer ik langs kan komen en dan spreken we een keer af.
 
1. kan dit problemen leveren, zoals het terugvoeren op uitdraai? een iemand is ooit echt de lul geweest, wil ik niet. kortom, is deze manier van begrenzen ok?

2. kan ik zomaar het setje verwijderen en daarna weer inbouwen?

3. het gaat mij niet zo heel veel om de prijs, ik moet alleen maar zeker weten dat de motor goed onderhouden is.

ik laat je binnenkort weten wanneer ik langs kan komen en dan spreken we een keer af.

1. Nee dit levert geen problemen op, de manier waarop mijn ZX6R is begrenst is volledig legaal en de meest gebruikte manier. De ZX6R is ook officieel op het kentekenbewijs 25kw. Alles correct volgens de wet dus.

2. Je kan in principe het setje zovaak in en uit bouwen als je wilt.

3. De motor is absoluut goed onderhouden. Heb hier nog een factuur liggen van een grote beurt waarop de dingen gewoon gebeurd zijn die gebeurd horen te zijn. (kleppen stellen, olie verversen, bougies, luchtfilter, oliefilter, koelvloeistof, nieuwe achterband en alles afgesteld/gecontroleerd.)

Hij kan gewoon nog duuuuizenden kilometers mee. Als hij in de toekomst ook maar gewoon zijn beurtjes krijgt zoals het hoort. Er is echt niets mis met de motor. Je mag van mij alles controleren en bekijken. Een proefritje moet geen probleem zijn mocht je dat willen, kun je zelf even zien/voelen dat alles gewoon goed is.

Ik herken mezelf in jou toen ik deze motor kocht. Je wilt overal zeker van zijn en geen miskoop begaan, je hebt er hard voor gewerkt. Je kent me natuurlijk verder niet, maar ik vertel je dat hij gewoon goed is onderhouden is. Geen geheimen. Maar dat zul je zelf wel zien/voelen/horen als je langskomt.

Ik hoor van je ;)

(en voeg me even toe op msn, altijd makkelijk)

groet
Niels.
 
Aoleks, ik krijg de foto van het dashboard zegmaar niet upgeload omdat ik al het maximaal heb bereikt.

ik zal hem je sturen via de e-mail of over msn.. Kunnen we meteen even een datum bespreken wanneer je kunt langskomen... wordt eerdaags wel droog geloof ik (vrijdag+zaterdag)

;)
 
Tenzij je natuurlijk écht gaat sprinten tegen een R1 ofzo....


groet Niels.

Denk dat het dan weinig uitmaakt of die volvermogen of 25 kw is als je tegen een r1 moet knallen.

Desalniettemin een zeer mooie 2002 model! een van de mooiste die ik tot dusver gezien heb.
 
dacht even dat ik de mijne te koop zag staan :+

mooie prijs, leuke opties! Suc6 met de verkoop
 
ja, ik ben ook maar 18 en aangezien dat geld niet in eem boom groeit, wwil ik inderdaad een goede hebben. nou ja, tot nu toe geen problemen, ik zal je straaks op msn toevoegen (na het werk) en dan spreken we af dat ik hem 1 keer kom testen.
 
seatcover staat nu in de OP ;)

ja idd je ex Berrie... het spijt me ;( maar hij is gewoon te mooi om dagelijkse woon-werk/school ritjes mee te doen..

Aoleks: is goed, voeg me maar toe dan praten we verder. Komt goed.

alle anderen: bedankt voor de complimenten/schopjes ;)
 
goed he ;)

vind ik zelf ook veel beter dan digitale tellers, daar word je zo zenuwachtig van.. zo n naald is lekker rustgevend.

savonds staat het ook erg mooi, mooi diepgroen verlicht met een fel rode naald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan