Kawasaki ZX-6R 636 2005 Titanium

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat je me liever aan ziet komen als er ook daadwerkelijk wat in mijn portemonnee zit :)

Dat zou wel makkelijk zijn ja. O-)

Ik heb wel interesse. Maar is zo'n zx-6r ook geschikt om lange stukken snelweg elke dag mee af te leggen? Of is die daar echt te stijf voor?

Want zoek een bike waarmee ik zowel naar m'n werk kan als lekker knallen in het weekend (en de paar bochten die ik tegenkom).

De motor is wel wat harder afgeveerd dan een cbr600f ja. Maar volgens mij merk je dat eerder bij lage snelheden in combi met slecht wegdek dan bij 120(+) op de snelweg. Ik zelf heb namelijk niet zoveel problemen met lange stukken snelweg, ik vind de motor daar comfortabel genoeg voor. Ik doe dat alleen niet dagelijks.
 
In combinatie met dat verhoogde ruitje moet dat denk ik inderdaad geen probleem zijn.
Laatst gereden op een z750, maar de voorvering viel me erg tegen. Zal zo'n zx wel strakker sturen.
 
In combinatie met dat verhoogde ruitje moet dat denk ik inderdaad geen probleem zijn.
Laatst gereden op een z750, maar de voorvering viel me erg tegen. Zal zo'n zx wel strakker sturen.

De vering van de Z750 kan inderdaad niet tippen aan die van de ZX-6R. :]
 
Ach, ik kan wel 1 of 2 bougiekabeltjes lostrekken ;) Leeftijd kank niets aan doen helaas, behalve zo goed mogelijk preserveren..
 
Ach, ik kan wel 1 of 2 bougiekabeltjes lostrekken ;) Leeftijd kank niets aan doen helaas, behalve zo goed mogelijk preserveren..

Hehe, goed idee! }) En dat preserveren heb je goed gedaan als ik naar de foto's in je advertentie kijk. :9~ Misschien een tip om je advertentie in je ondertitel als link te zetten zoals ik heb gedaan?

nog niet verkocht?!
hoe zit het met kijkers? ook niet?

Wel mensen met interesse die hun motor zelf nog kwijt moeten of willen inruilen. Ik heb een paar telefoontjes gehad maar geen kijkers sinds mei ofzo. :/ Ik snap het zelf ook niet maar ik blijf er gewoon lekker op rijden tot de nieuwe eigenaar zich meldt. :]
 
Hehe, goed idee! }) En dat preserveren heb je goed gedaan als ik naar de foto's in je advertentie kijk. :9~ Misschien een tip om je advertentie in je ondertitel als link te zetten zoals ik heb gedaan?. :]


Goed plan! Thanks! Ben niet zo actief op het forum verder, maar alle beetjes helpen denk!
 
Heej hej,

Eerst zeggen dat je een werkelijk gave fiets te koop zet en als tweede zie ik op foto 4 van je openingspost een rood lampje branden. Das toch een FI foutmelding?
 
Klopt helemaal, dat is het oliedruk lampje. Gaat (als het goed is :P) uit als je start.

Maar er mag een slot op dit topic want de motor is verkocht! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan