DutchmanZXR
MF'er
Soms moet je moeilijke keuzes maken in het leven. En dit is er een van. Vanwege mijn
vervolgopleiding die ik ga doen eind dit jaar ben ik genoodzaakt mijn Kawasaki te verkopen. Ik heb hem vorig jaar in de zomer overgenomen van de tweede eigenaar en heb er zelf bijna 6000km van kunnen genieten. Aangezien ik een licht rijbewijs heb moest de motor meteen begrenst worden en dat is door de plaatselijke dealer gebeurt. De motor is begrenst en afgesteld en het kenteken is aangepast naar 25Kw. Zwaar belast is hij dus niet geweest, aangezien er maar een fractie van het normale vermogen gebruikt is. Enige wat binnenkort vervangen moet worden is de voorband. Ik kan natuurlijk een nieuwe kopen maar van mij mag de volgende eigenaar zelf zijn favoriete band kiezen, en zet ik de prijs gewoon wat lager De motor heeft me nooit laten staan en vertoont verder geen mankementen. Uiterlijk op wat gebruikerskrasjes na in prima staat! Door alle opties is de motor gewoon af en te bezichtigen in Alkmaar.
Eigenschappen motor:
- Kawasaki ZX-6R uit 1999
- Begrenst tot 25Kw (Uiteraard ook op kenteken)
- Kilometer stand: 32610
Opties:
- Goodridge stalen remleidingen zowel voor als achter.
- Donker kuipruitje.
- Ermax undertail met geintegreerde knipperlichten.
- Hugger.
- Laser Duo-Tech Titanium demper (Hooguit 500km gebruikt).
- "Dragon" tankpad.
- LED-achterlichten met geintegreerde knipperlichten (Ter vervanging van de naar mijn mening te onduidelijke Ermax knipperlichten).
- Kleine knipperlichten voor.
- Kleine kentekenplaathouder.
- Paddockstand steunen op achterbrug.
Staat:
- Nauwelijks in de regen gereden.
- Altijd grondig gepoetst. (En dat is te zien!).
- Goed onderhouden.
- Kettingset in goede staat, goed voor nog zo'n 7000 km.
- Remblokken voor en achter in goede staat.
- In mijn bezit is alles niet zoveel belast door de 25Kw begrenzing.
- Van de voorvorkbeschermkap is een stukje afgebroken doordat de vorige eigenaar zijn
schijfremslot vergeten was eraf te halen toen hij wegreed.
- Hier en daar wat gebruikerskrasjes.
- De voorband moet binnenkort vervangen worden. De achterband gaat nog wel een paar duizend kilometer mee.
Onderhoud:
- Grote beurt bij dealer in opdracht van de vorige eigenaar, voordat ik hem aangeschaft heb (Beurt is gedaan bij +/- 25000km).
- Laten begrenzen tot 25Kw en daarvoor afstellen bij de dealer (Bonnen aanwezig).
- Kleine beurt (Bougies, luchtfilter, olie, koelvloeistof, uitlaatsysteem opgeknapt) bij
31000km) door mij met hulp van een kennis, die monteur is, uitgevoerd. (Bonnen aanwezig)
- Kleine beurt voor verkoop bij de dealer (Olie, koppelingskabel, ketting spannen, remvloeistof e.d.), 40km geleden. (Bon aanwezig)
Losse verkoop:
- Valter Moto paddockstand. (TEAB)
- Xena lock schijfremslot met alarm. (TEAB)
- Honda beugelslot. (TEAB)
- Leovince SBK Carbon demper voor ZX6R met klein lek. (TEAB)
De vraagprijs van dit moois is 3600,-.
Er valt uiteraard over te onderhandelen.
Proefrit onder strikte voorwaarden. Ik wil voorvallen zoals hier op het forum wel eens te
lezen zijn zoveel mogelijk voorkomen.
Voor vragen kunt u me altijd mailen. Ik lees mijn mail regelmatig dus dat is geen probleem.
Met vriendelijke groeten,
Maarten Janssen
vervolgopleiding die ik ga doen eind dit jaar ben ik genoodzaakt mijn Kawasaki te verkopen. Ik heb hem vorig jaar in de zomer overgenomen van de tweede eigenaar en heb er zelf bijna 6000km van kunnen genieten. Aangezien ik een licht rijbewijs heb moest de motor meteen begrenst worden en dat is door de plaatselijke dealer gebeurt. De motor is begrenst en afgesteld en het kenteken is aangepast naar 25Kw. Zwaar belast is hij dus niet geweest, aangezien er maar een fractie van het normale vermogen gebruikt is. Enige wat binnenkort vervangen moet worden is de voorband. Ik kan natuurlijk een nieuwe kopen maar van mij mag de volgende eigenaar zelf zijn favoriete band kiezen, en zet ik de prijs gewoon wat lager De motor heeft me nooit laten staan en vertoont verder geen mankementen. Uiterlijk op wat gebruikerskrasjes na in prima staat! Door alle opties is de motor gewoon af en te bezichtigen in Alkmaar.
Eigenschappen motor:
- Kawasaki ZX-6R uit 1999
- Begrenst tot 25Kw (Uiteraard ook op kenteken)
- Kilometer stand: 32610
Opties:
- Goodridge stalen remleidingen zowel voor als achter.
- Donker kuipruitje.
- Ermax undertail met geintegreerde knipperlichten.
- Hugger.
- Laser Duo-Tech Titanium demper (Hooguit 500km gebruikt).
- "Dragon" tankpad.
- LED-achterlichten met geintegreerde knipperlichten (Ter vervanging van de naar mijn mening te onduidelijke Ermax knipperlichten).
- Kleine knipperlichten voor.
- Kleine kentekenplaathouder.
- Paddockstand steunen op achterbrug.
Staat:
- Nauwelijks in de regen gereden.
- Altijd grondig gepoetst. (En dat is te zien!).
- Goed onderhouden.
- Kettingset in goede staat, goed voor nog zo'n 7000 km.
- Remblokken voor en achter in goede staat.
- In mijn bezit is alles niet zoveel belast door de 25Kw begrenzing.
- Van de voorvorkbeschermkap is een stukje afgebroken doordat de vorige eigenaar zijn
schijfremslot vergeten was eraf te halen toen hij wegreed.
- Hier en daar wat gebruikerskrasjes.
- De voorband moet binnenkort vervangen worden. De achterband gaat nog wel een paar duizend kilometer mee.
Onderhoud:
- Grote beurt bij dealer in opdracht van de vorige eigenaar, voordat ik hem aangeschaft heb (Beurt is gedaan bij +/- 25000km).
- Laten begrenzen tot 25Kw en daarvoor afstellen bij de dealer (Bonnen aanwezig).
- Kleine beurt (Bougies, luchtfilter, olie, koelvloeistof, uitlaatsysteem opgeknapt) bij
31000km) door mij met hulp van een kennis, die monteur is, uitgevoerd. (Bonnen aanwezig)
- Kleine beurt voor verkoop bij de dealer (Olie, koppelingskabel, ketting spannen, remvloeistof e.d.), 40km geleden. (Bon aanwezig)
Losse verkoop:
- Valter Moto paddockstand. (TEAB)
- Xena lock schijfremslot met alarm. (TEAB)
- Honda beugelslot. (TEAB)
- Leovince SBK Carbon demper voor ZX6R met klein lek. (TEAB)
De vraagprijs van dit moois is 3600,-.
Er valt uiteraard over te onderhandelen.
Proefrit onder strikte voorwaarden. Ik wil voorvallen zoals hier op het forum wel eens te
lezen zijn zoveel mogelijk voorkomen.
Voor vragen kunt u me altijd mailen. Ik lees mijn mail regelmatig dus dat is geen probleem.
Met vriendelijke groeten,
Maarten Janssen
Laatst bewerkt: