Kawasaki ZX-6R '99 Rood 25Kw

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchmanZXR

MF'er
14 aug 2006
73
0
Alkmaar
Soms moet je moeilijke keuzes maken in het leven. En dit is er een van. Vanwege mijn
vervolgopleiding die ik ga doen eind dit jaar ben ik genoodzaakt mijn Kawasaki te verkopen. Ik heb hem vorig jaar in de zomer overgenomen van de tweede eigenaar en heb er zelf bijna 6000km van kunnen genieten. Aangezien ik een licht rijbewijs heb moest de motor meteen begrenst worden en dat is door de plaatselijke dealer gebeurt. De motor is begrenst en afgesteld en het kenteken is aangepast naar 25Kw. Zwaar belast is hij dus niet geweest, aangezien er maar een fractie van het normale vermogen gebruikt is. Enige wat binnenkort vervangen moet worden is de voorband. Ik kan natuurlijk een nieuwe kopen maar van mij mag de volgende eigenaar zelf zijn favoriete band kiezen, en zet ik de prijs gewoon wat lager ;) De motor heeft me nooit laten staan en vertoont verder geen mankementen. Uiterlijk op wat gebruikerskrasjes na in prima staat! Door alle opties is de motor gewoon af en te bezichtigen in Alkmaar.

Eigenschappen motor:


- Kawasaki ZX-6R uit 1999
- Begrenst tot 25Kw (Uiteraard ook op kenteken)
- Kilometer stand: 32610


Opties:

- Goodridge stalen remleidingen zowel voor als achter.
- Donker kuipruitje.
- Ermax undertail met geintegreerde knipperlichten.
- Hugger.
- Laser Duo-Tech Titanium demper (Hooguit 500km gebruikt).
- "Dragon" tankpad.
- LED-achterlichten met geintegreerde knipperlichten (Ter vervanging van de naar mijn mening te onduidelijke Ermax knipperlichten).
- Kleine knipperlichten voor.
- Kleine kentekenplaathouder.
- Paddockstand steunen op achterbrug.

Staat:

- Nauwelijks in de regen gereden.
- Altijd grondig gepoetst. (En dat is te zien!).
- Goed onderhouden.
- Kettingset in goede staat, goed voor nog zo'n 7000 km.
- Remblokken voor en achter in goede staat.
- In mijn bezit is alles niet zoveel belast door de 25Kw begrenzing.
- Van de voorvorkbeschermkap is een stukje afgebroken doordat de vorige eigenaar zijn
schijfremslot vergeten was eraf te halen toen hij wegreed.
- Hier en daar wat gebruikerskrasjes.
- De voorband moet binnenkort vervangen worden. De achterband gaat nog wel een paar duizend kilometer mee.

Onderhoud:

- Grote beurt bij dealer in opdracht van de vorige eigenaar, voordat ik hem aangeschaft heb (Beurt is gedaan bij +/- 25000km).

- Laten begrenzen tot 25Kw en daarvoor afstellen bij de dealer (Bonnen aanwezig).

- Kleine beurt (Bougies, luchtfilter, olie, koelvloeistof, uitlaatsysteem opgeknapt) bij
31000km) door mij met hulp van een kennis, die monteur is, uitgevoerd. (Bonnen aanwezig)

- Kleine beurt voor verkoop bij de dealer (Olie, koppelingskabel, ketting spannen, remvloeistof e.d.), 40km geleden. (Bon aanwezig)

Losse verkoop:

- Valter Moto paddockstand. (TEAB)
- Xena lock schijfremslot met alarm. (TEAB)
- Honda beugelslot. (TEAB)
- Leovince SBK Carbon demper voor ZX6R met klein lek. (TEAB)

De vraagprijs van dit moois is 3600,-.
Er valt uiteraard over te onderhandelen.

Proefrit onder strikte voorwaarden. Ik wil voorvallen zoals hier op het forum wel eens te
lezen zijn zoveel mogelijk voorkomen.

Voor vragen kunt u me altijd mailen. Ik lees mijn mail regelmatig dus dat is geen probleem.

Met vriendelijke groeten,
Maarten Janssen

Foto_1.jpg

Foto_2.jpg

Foto_3.jpg

Foto_4.jpg

Foto_5.jpg

Foto_6.jpg

Foto_7.jpg

Foto_8.jpg

Foto_9.jpg
 
Laatst bewerkt:
ey man hoe is tijd niet gesproken *O*

mag ik nou je undertail misschien los kopen
zou je me super blij maken in ieder geval *O* *O*
 
Haha, sorry Danny, gaat niet lukken. Heb er niks voor in de plaats dus ik laat hem maar zoals hij is. Sorry!

Groetjes,
Maarten
 
Edit: je mail adres klopt niet Het is iig nietzoals in je profiel staat.
Krijg em namelijk weer terug
.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Ed,

Moet kloppen hoor! Vergeet het lage streepje en de 88 niet he! Ik heb jou even gemaild zodat je kunt antwoorden.

Groetjes,
Maarten

EDIT: Sorry, zit nog op andere PC en die stond op een ander account ingelogd.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er zeer interessant uit, hij is echt mooi!

Moet over 2 weken afrijden, wss hoor je nog iets van me want heb duidelijk interesse!
(als die dan al niet weg is)
 
@ Racer88, Bedankt voor het compliment! Als je wat wilt weten of wilt komen kijken hoor ik het graag! Het kan natuurlijk nooit kwaad om vast een motor te hebben. Ik had mijn vorige motor in december gekocht, en in maart mijn rbw gehaald. Reken maar dat je gemotiveerd bent om te slagen dan! :)

@ Pas, wederom bedankt voor het compliment! Zijn inderdaad heerlijke motoren. :)
 
@ Racer88, Bedankt voor het compliment! Als je wat wilt weten of wilt komen kijken hoor ik het graag! Het kan natuurlijk nooit kwaad om vast een motor te hebben. Ik had mijn vorige motor in december gekocht, en in maart mijn rbw gehaald. Reken maar dat je gemotiveerd bent om te slagen dan! :)

@ Pas, wederom bedankt voor het compliment! Zijn inderdaad heerlijke motoren. :)

Mja mja, jij wil graag je motor kwijt, ik ben ook nog een beetje aan het rondkijken wel, alhoewel jouwe wel aan mijn eisen voldoet op het eerste gezicht. Maar zou wel een testrit willen maken, en liefst dat ding naar huisrijden. Maar ja als die niet te snel weg is, dan kom ik wel kijken. :)
 
Mja mja, jij wil graag je motor kwijt, ik ben ook nog een beetje aan het rondkijken wel, alhoewel jouwe wel aan mijn eisen voldoet op het eerste gezicht. Maar zou wel een testrit willen maken, en liefst dat ding naar huisrijden. Maar ja als die niet te snel weg is, dan kom ik wel kijken. :)
en anders aanhanger huren, uit ervaring kan ik je zeggen dat dat heel goed te doen is :Y

erg mooie motor! et is dat ik er al 1 heb :9~
 
hoi ,
ik had je gemaild over dat ik wel sirrieus belang heb bij de zx6r
ik wil graag ff kontackt met je opnemen
over een proefrit en hem te bekijken
laat het me ff op een kort termijn weten
mail me ff je telefoon nr ?
alvast bedankt,
pascal
 
Beste Pascal,

Bedankt voor je interesse! Ik heb je geprobeerd te mailen naar de account die in je profiel staat maar ik krijg hem terug. Ik heb voor zover ik weet niks van jou ontvangen.

Groetjes,
Maarten
 
Heb je een plaatje van de leovince demper??
En wat wil je ervoor hebben?

En waar zit hem de lek in?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan