Kawasaki ZX-6R Ninja

Pieterrrr

MF veteraan
21 feb 2006
13.953
0
Zeer mooie blauwe ZX6R, in nieuwestaat.
Bouw: December 2001, Kilometerstand 21.000 km.
Soloseat, blauwe stalen remleidingen + speciale undertail met RVS-kentekenhouder.
Alle beurten uitgevoerd door officiele dealer + boekjes aanwezig.

Vraagprijs: € 6300,-
*O* *O* *O* *O* *O*
Hij is inmiddels goedkoper!!!! Check Pagina 4!! :Y :Y :Y

 
Laatst bewerkt:
Dit kijkt iets makkelijker

full
 
Pieter,

Graag wat meer informatie:
Bouwjaar, staat van banden, ketting e.d.

en een vraagprijs a.u.b.
 
De banden onder mijn motortje zijn Bridgestones BT010 voor en BT020 achter.
Ze hebben er zo'n 8000 kilometer op zitten.
De ketting en tandwielen zijn in goede conditie en na elke 500 kilometer ingespoten. ps. mijn motor staat in de maanden november t/m februari onder zeil in de garage en heeft dus nog nooit door de pekel gereden.

groeten, pieter
 
De banden onder mijn motortje zijn Bridgestones BT010 voor en BT020 achter.
Ze hebben er zo'n 8000 kilometer op zitten.
De ketting en tandwielen zijn in goede conditie en na elke 500 kilometer ingespoten. ps. mijn motor staat in de maanden november t/m februari onder zeil in de garage en heeft dus nog nooit door de pekel gereden.

groeten, pieter
heel goed, nu de prijs nog........
 
Dat klopt, Mijn Ninja is van December 2001.
In 2000 is dit model (met dubbele koplamp) op de markt verschenen in GROEN, Rood en Grijs. Een jaartje later in (natuurlijk) GROEN, BLAUW! en geel.

Mzzzzzzl. :Y
 
De banden onder mijn motortje zijn Bridgestones BT010 voor en BT020 achter.
Ze hebben er zo'n 8000 kilometer op zitten.
De ketting en tandwielen zijn in goede conditie en na elke 500 kilometer ingespoten. ps. mijn motor staat in de maanden november t/m februari onder zeil in de garage en heeft dus nog nooit door de pekel gereden.

groeten, pieter

Vraagprijs: € 7.000,-:
8-)

*O* bedankt voor de info zeker een mooie motor maar niet binnen mijn budget -O-
suc6 met de verkoop (schop)
 
Met alle extraatjes die erop zitten is 7000 geen slechte prijs.

Die Groene uit 2002 ziet er trouwens wel mooi uit hoor, en zeker NIET te duur.
 
Laatst bewerkt:
Met alle extraatjes die erop zitten is 7000 geen slechte prijs.

Die Groene uit 2002 ziet er trouwens wel mooi uit hoor, en zeker NIET te duur.


mijn extra's zijn minimaal even duur hoor...en blauwe zijn altijd goedkoper dan groene ...maar ik hoop het voor je echt waar...maar kweet nu al dat je het er niet voor gaat krijgen!!
 
mijn extra's zijn minimaal even duur hoor...en blauwe zijn altijd goedkoper dan groene ...maar ik hoop het voor je echt waar...maar kweet nu al dat je het er niet voor gaat krijgen!!

Blauwe goedkoper dan groene? Waar the hell is dat goed voor? Blauwe zijn veel zeldzamer, zegt een groene ZX6 rijder. Zou meer over hebben voor een blauwe iig...
 
Blauwe goedkoper dan groene? Waar the hell is dat goed voor? Blauwe zijn veel zeldzamer, zegt een groene ZX6 rijder. Zou meer over hebben voor een blauwe iig...

vraag maar aan willekeurige dealert...het zijn de groene die het hardst lopen en dus het snelst weg zijn...

(tis maar hoe je het interpreteerd :P )
 
Met alle extraatjes die erop zitten is 7000 geen slechte prijs.

Die Groene uit 2002 ziet er trouwens wel mooi uit hoor, en zeker NIET te duur.
Mensen betalen niet extra voor de extra''s op je motor (leuke zin :P ).
Al het geld dat je er zelf instopt aan extra's, zal je met verkoop nooit terugvinden. Iig niet als ze nog op de motor zitten....

Je kan hem laten staan voor deze prijs natuurlijk, maar zou toch zeker ff nadenken over de tips die we je geven......Zijn bijna allemaal tips uit eigen ervaring...
 
Tis maar hoe je er over denkt.
De blauwe zijn inderdaad in minderheid maar daardoor niet minder snel.
Op deze zit ook een ontstekingsvervroeger waardoor'ie lekker vlug oppakt en de Sebring zorgt voor een ruime 3pk extra; zie testen in Motor en Toerisme, daar komttie het beste uit een test van 12 verschillende dempers.
Vorig jaar zomer stond er 280 km/u op de teller op de Duitse autobahn, dus echt langzamer dan een groene zal die wel niet zijn.

laterrrrrrrrr
 
Ik zal er zeker over denken.
De uitlaat is trouwens ook apart te koop, de prijs volgt nog wel, maar dan moet ik wel de al mun advertenties aanpassen al ik de pijp eerder verkoop.
 
Tis maar hoe je er over denkt.
De blauwe zijn inderdaad in minderheid maar daardoor niet minder snel.
Op deze zit ook een ontstekingsvervroeger waardoor'ie lekker vlug oppakt en de Sebring zorgt voor een ruime 3pk extra; zie testen in Motor en Toerisme, daar komttie het beste uit een test van 12 verschillende dempers.
Vorig jaar zomer stond er 280 km/u op de teller op de Duitse autobahn, dus echt langzamer dan een groene zal die wel niet zijn.

laterrrrrrrrr
Wellus, check m'n sig :Y
 
Ik zal er zeker over denken.
De uitlaat is trouwens ook apart te koop, de prijs volgt nog wel, maar dan moet ik wel de al mun advertenties aanpassen al ik de pijp eerder verkoop.
Nou, daar mag je dan de komende jaren voor die prijs nog even fijn over denken :W

Altijd leuk die mensen die net beginnen met verkopen en nog veel hoop hebben. En dan achteraf naar potentiele kopers bellen die langs zijn geweest om toch maar te vragen of je het alsnog voor die prijs wil doen ;(

Been there :z , en uiteindelijk heb ik nog een betere motor gekocht ook :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan