Kawasaki ZX-6R Rijdt 1:7, is dit normaal?

-Extreme-

MF'er
11 apr 2008
33
0
M
Beste motorrijders,

Ik heb een ZX-6R uit 2004, ik heb gisteren getankt en ik moet vandaag al weer tanken.
Mijn radius is ongeveer 100 á 120 km geweest(woonwerk verkeer).

Heeft iemand ervaring met dit type motor en hebben jullie er ook last van?
Kan het meet punt van mijn tank kapot zijn? dat daar door mijn lampje brand?

Wie heeft voor mij een verklaring hiervoor?

wat is jullie radius?

Alvast bedankt,
 
Dat lijkt me niet gezond!
Ik heb een 600rr model 2003 en rijd op de snelweg (130km/h) 1 op 19!! groep vrienden van mij ook allemaal 600cc SS ook allemaal vergelijkbaar verbruik.
Op t circuit of met knallen natuurlijk niet zo zuinig maar dan nog geen 1 op 7! -O-
 
Beste motorrijders,

Ik heb een ZX-6R uit 2004, ik heb gisteren getankt en ik moet vandaag al weer tanken.
Mijn radius is ongeveer 100 á 120 km geweest(woonwerk verkeer).

Heeft iemand ervaring met dit type motor en hebben jullie er ook last van?
Kan het meet punt van mijn tank kapot zijn? dat daar door mijn lampje brand?

Wie heeft voor mij een verklaring hiervoor?

wat is jullie radius?

Alvast bedankt,

Is je motor voorzien van een arrow race system, een rapidebike en een K&N filter?
Zoja, Dan kan het best kloppen.
Maat van me heeft er ook 1 gehad en die reed op de snelweg ook 1:7. (volgas dan wel)
Dat ding reed ook MEGA hard.
 
Beste motorrijders,

Ik heb een ZX-6R uit 2004, ik heb gisteren getankt en ik moet vandaag al weer tanken.
Mijn radius is ongeveer 100 á 120 km geweest(woonwerk verkeer).

Heeft iemand ervaring met dit type motor en hebben jullie er ook last van?
Kan het meet punt van mijn tank kapot zijn? dat daar door mijn lampje brand?

Wie heeft voor mij een verklaring hiervoor?

wat is jullie radius?

Alvast bedankt,
ik haal op een tank 225 km met normaal rij gedrag en dan slurpen de honda sp's nogal , wat jij daar hebt is niet normaal, maar dat je weer MOET tanken of gooit je er gewoon wat bij ? is hij echt helemaal leeg, dan is er iets mis.
 
Is je motor voorzien van een arrow race system, een rapidebike en een K&N filter?
Zoja, Dan kan het best kloppen.
Maat van me heeft er ook 1 gehad en die reed op de snelweg ook 1:7. (volgas dan wel)
Dat ding reed ook MEGA hard.
maar dan nog moet je echt continue alles eruit halen wat erin zit om zo een gemiddelde te halen.
 
Beste motorrijders,

Ik heb een ZX-6R uit 2004, ik heb gisteren getankt en ik moet vandaag al weer tanken.
Mijn radius is ongeveer 100 á 120 km geweest(woonwerk verkeer).

Heeft iemand ervaring met dit type motor en hebben jullie er ook last van?
Kan het meet punt van mijn tank kapot zijn? dat daar door mijn lampje brand?

Wie heeft voor mij een verklaring hiervoor?

wat is jullie radius?

Alvast bedankt,
Sensor zou stuk kunnen zijn. Heb je ook daadwerkelijk getankt? Is je brandstofsysteem nog heel? Ik heb zelf een brommer gehad die 1:5 deed omdat er een miniscuul gaatje in de leidingen zat.
 
Misschien lambdasonde kapot dat hij in een soort veilige modus draait en dus erg rijk rijd...?

Rijd hij verder ok?

Moet er niet aan denken dat me Dax zo zuipt, moet ik met een volle tank na 14KM al op reserve zetten haha :P
 
Laatst bewerkt:
Is je motor voorzien van een arrow race system, een rapidebike en een K&N filter?
Zoja, Dan kan het best kloppen.
Maat van me heeft er ook 1 gehad en die reed op de snelweg ook 1:7. (volgas dan wel)
Dat ding reed ook MEGA hard.

Dat weet ik niet, hoe kom ik daar achter? En heb gisteren best doorgereden.
En ja mijn Kawa gaat best hard:D
 
Laatst bewerkt:
Beste motorrijders,

Ik heb een ZX-6R uit 2004, ik heb gisteren getankt en ik moet vandaag al weer tanken.
Mijn radius is ongeveer 100 á 120 km geweest(woonwerk verkeer).

Heeft iemand ervaring met dit type motor en hebben jullie er ook last van?
Kan het meet punt van mijn tank kapot zijn? dat daar door mijn lampje brand?

Wie heeft voor mij een verklaring hiervoor?

wat is jullie radius?

Alvast bedankt,

Als je sensor stuk is zal je als je dalijk gaat tanken maar 5 á 10 liter bij hoeven te tanken... Moet je 15 liter tanken dan is je verbruik echt veel te hoog.
Kijk dus eerst hoeveel erbij gaat, dan weet je of je de sensor van je lijst kan schrappen of niet :)
 
ik haal op een tank 225 km met normaal rij gedrag en dan slurpen de honda sp's nogal , wat jij daar hebt is niet normaal, maar dat je weer MOET tanken of gooit je er gewoon wat bij ? is hij echt helemaal leeg, dan is er iets mis.

Mijn Tank is niet leeg maar zit wel in zijn reserve mijn lampje brandt, dus dan moet je wel snel gaan tanken. gisteren branden ook mijn lampje en toen heb ik ook getankt helemaal vol. 22 euro was ik volgens mij kwijt.
 
Mijn Tank is niet leeg maar zit wel in zijn reserve mijn lampje brandt, dus dan moet je wel snel gaan tanken. gisteren branden ook mijn lampje en toen heb ik ook getankt helemaal vol. 22 euro was ik volgens mij kwijt.
ik zou eerst maar eens gaan kijken hoeveel benzine er nu in moet, als dan blijkt dat de motor daadwerkelijk zoveel verbruikt klopt er iets niet.
 
Beste motorrijders,

Ik heb een ZX-6R uit 2004, ik heb gisteren getankt en ik moet vandaag al weer tanken.
Mijn radius is ongeveer 100 á 120 km geweest(woonwerk verkeer).

Heeft iemand ervaring met dit type motor en hebben jullie er ook last van?
Kan het meet punt van mijn tank kapot zijn? dat daar door mijn lampje brand?

Wie heeft voor mij een verklaring hiervoor?

wat is jullie radius?

Alvast bedankt,
:o Dat is niet normaal.
Ik zou even naar de dealer gaan.
 
Mijn Tank is niet leeg maar zit wel in zijn reserve mijn lampje brandt, dus dan moet je wel snel gaan tanken. gisteren branden ook mijn lampje en toen heb ik ook getankt helemaal vol. 22 euro was ik volgens mij kwijt.
dat is niet helemaal ok
 
Mijn Tank is niet leeg maar zit wel in zijn reserve mijn lampje brandt, dus dan moet je wel snel gaan tanken. gisteren branden ook mijn lampje en toen heb ik ook getankt helemaal vol. 22 euro was ik volgens mij kwijt.
Rij je toevallig nog op z'n reserve?
Misschien moet je hem nog terugzetten op de "gewone" tank.

Als dit bij andere motorfietsen uberhaupt kan, ik ga nu uit van mijn GS500e :)
 
Rij je toevallig nog op z'n reserve?
Misschien moet je hem nog terugzetten op de "gewone" tank.

Als dit bij andere motorfietsen uberhaupt kan, ik ga nu uit van mijn GS500e :)


reserve of niet, feit blijft dat er voor 22 euro aan benzine "verdwenen" is, dus: of hij tankt bij een wel heeeel duuuur pompstation, of er is dus ca. 14,5 liter verdwenen.
 
reserve of niet, feit blijft dat er voor 22 euro aan benzine "verdwenen" is, dus: of hij tankt bij een wel heeeel duuuur pompstation, of er is dus ca. 14,5 liter verdwenen.
hmm, over die 22 euro heb ik heen gelezen. Heb alleen gelezen dat hij weer getankt heeft.
In dat geval vervalt mijn idee natuurlijk ;)
 
mmmh... misschien moet ik toch maar een Spy ball alarm op mijn benzine dop zetten (ART4 sterren slot is denk ik niet voldoende:P ), het is waarschijnlijk de moeite waard om met deze bezine prijzen mijn 14l te stelen :S zielig hoor!!! als dat het geval is ga zo eens kijken of iets van inbraak sporen zijn. hahaha.

Maar ik vindt het erg merkwaardig wat er gebeurt is, morgen horen jullie hoeveel ik heb getankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan