Kawasaki ZX-6RR Circuitmotor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keeskapstok

MF veteraan
24 mei 2004
3.118
153
Kawasaki ZX-6RR, bouwjaar 2004. Dit is een ex-Mile Pajic circuitmotor zonder kenteken en technisch in goede staat. De motor is inclusief:

-Getuned motorblok (128 pk op achterwiel)
-WP vering
-Snelgas
-Extra set wielen met regenbanden
-Extra Laser demper
-Extra set remblokken voor
-Achterbok
-Evt. extra set Metzeler Racetec Slick

Onderhoud is altijd bij Mile Pajic uitgevoerd (rekening aanwezig).

Vaste prijs: 4000,-

Voor verdere info: alwinsan @ hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
full
 
Ja het onderhoud is wel meer. Sinds het laatste groot onderhoud zijn er ongeveer 5 circuitdagen mee gereden meen ik. Voorlopig geen onderhoud (naast reguliere) meer nodig. :]

Rekeningen zijn aanwezig overigens.
 
Laatst bewerkt:
klopt hij heeft 1/2 jaar te koop gestaan maar niemand had intresse dus rij ik hem 'op'
v/d winter de originele veering dr uit en WP rondom. Dan kan ik al weer een hoop winnen denk :P


*O* *O*

Passen btw een heleboel velgen van eerdere modellen. Scheelt soms best wat euries! Heb laatst een achtervelg van een '00 gehaald voor 50 eurie, terwijl dezelfde ook een velg van een 04 had die 150 moest kosten :') Is exact dezelfde velg :P
 
*O* *O*

Passen btw een heleboel velgen van eerdere modellen. Scheelt soms best wat euries! Heb laatst een achtervelg van een '00 gehaald voor 50 eurie, terwijl dezelfde ook een velg van een 04 had die 150 moest kosten :') Is exact dezelfde velg :P
thnx voor de tip en uh sorry TS voor de vervuiling. maar uh doe je ze nog weg ? ;)
 
@ Ronsie; geef het door

En de velgen worden vooralsnog niet los verkocht. Mocht het veranderen laat ik het je weten

Groeten ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan