Kawasaki ZX-6RR met schade EN KENTEKEN!!!

CrashHouse

Die hard MF'er
22 feb 2003
312
0
Nederland
Wegens en recente val en de zoektocht naar een andere motor zonder kenteken, te koop, mijn ZX-6RR uit 2003. Heeft ong. 5000 km gelopen en is voorzien van:
- RVS remleidingen.
- Hyperpro verenkit
- Hyperpro stuurdemper.
- Raceclipons (1 moet vervangen worden)
- Laser uitlaatsysteem incl. racebochten. (ophangbeugel moet vervangen worden)
- Dynojet Powercommander IIIusb.
- Dyojet Quick Shifter
- Brembo radiale rempomp (voor).
- MyChron 3 Gold racecockpit met diverse loggingsmogelijkheden, gyroscoop en ingebouwde (ir) laptimer.
- Risers voor de stepjes.
- B&G valblokken en wielasblokken (v+a)
- Carbon framebeschermers.
Bijna te veel om op te noemen.
Vraagprijs 4250,00
Racekuip was kapot, maar is inmiddels (professioneel) gerepareerd. Ruitje moet vervangen worden.
Zo zag de motor eruit:
full
 
Ben jij toevallig in Zolder onderuitgegaan tijdens de laatste manche van de ZAC?
Als dat in de ziekenhuisbocht was heb je mij die dag aangereden. Ben eigenlijk wel benieuwd wat er nou gebeurde. Scheelde niet veel en ik had ook gelegen B|

Ben je er zelf nog een beetje redelijk vanafgekomen?
 
Hallo

Ik zoek nog een kawa om mee te gaan racen.
Waar woon je anders kom ik gewoon even kijken.
Mail me anders op j.lucius@zonnet.nl.
_O- :]
 
Hey crashouse,

doe je eventueel ook wat losse race onderdelen weg, zo ja laat het me eens ff weten als je wilt. alleen m`n email adres klopt niet meer op de site helaas.
k heb wel interesse in die wiel asblokken en risers voor de steppies zowiezo.

gr rico
 
Hey crashouse,

doe je eventueel ook wat losse race onderdelen weg, zo ja laat het me eens ff weten als je wilt. alleen m`n email adres klopt niet meer op de site helaas.
k heb wel interesse in die wiel asblokken en risers voor de steppies zowiezo.

gr rico

Helaas alles of niets...
 
nou nou nou ... zo bijzonder is dat ook weer niet hoor, schade EN KENTEKEN!!!
in Eindhoven hebben ze daar een winkel vol van :+

al zitten daar meestal niet zo veel leuke goodies op ;)
 
Hé pinda, als ik jou was zou ik de VERkoper proberen te bereiken ;)
Is hopelijk ook wel koper geweest :o
 
Laatst bewerkt:
Sorry dat ik niet erder reageerde, maar na wikken en wegen heb ik besloten om de motor komend seizoen nog niet te verkopen. Ik zal kort uitleggen waarom. Ik was voornemens om hem te verkopen om een andere circuitmotor te gaan kopen, bij vorkeur een Suzuki GSX-R 750 vanaf 2006. Echter is inmiddels gebleken dat ik ng steeds last van mijn knie heb. Dit nog naar aanleiding de val in Zolder en ik weet niet hoe zich dat gaat ontwikkelen volgend jaar. Daarom heb ik besloten gewoon weer op de Kawa te stappen en als blijkt dat het racen niet meer gaat maak ik hem klaar voor de straat.

Pinda sorry voor het ongemak en succes verder met de zoektocht.

Topic kan gesloten worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan