Ik heb hier nog de Kawasaki catalogus liggen uit '93 toen ik mijn eerste motor kocht; en alleen de ZXR 400/750 waren in groen leverbaar. De rest ZZ-R, GPz en alle andere niet. Tegenwoordig is het precies andersom; het is helaas uitsluitend dat lelijke groen of saai zwart.je hebt wel een grappig onderschrift , voor een advertentie als deze
wel een redelijk zeldzaam ( het woord uniek moet je ten alle tijde voorkomen) voorbeeld dat de km niet zijn af te zien aan de motor en de kuipdelen.
Ik heb hier nog de Kawasaki catalogus liggen uit '93 toen ik mijn eerste motor kocht; en alleen de ZXR 400/750 waren in groen leverbaar. De rest ZZ-R, GPz en alle andere niet. Tegenwoordig is het precies andersom; het is helaas uitsluitend dat lelijke groen of saai zwart.
De vorige eigenaar was nogal dol op deze motor. Hij heeft dit exemplaar precies 10 jaar geleden laten verkiezen als mooiste van de ZXR-club en heeft toen nog op de beurs stand gestaan. Dus hij was er nogal zuinig op.
10 euro
Ik rij er gewoon op hoor, inmiddels de 71000 km gepasseerd. Binnenkort ook andere banden er onder.
Wat betreft die dyno run: Bij mijn weten is het zo dat als een motor een probleem heeft dat je dat dan merkt tijdens zo'n run.
Laatst kreeg ik een reactie van een potentiële koper die schreef '70k=revisie'
Met het resultaat van deze run kan ik aannemelijk maken dat een revisie echt nergens voor nodig is.
10 euro
Ik rij er gewoon op hoor, inmiddels de 71000 km gepasseerd. Binnenkort ook andere banden er onder.
Wat betreft die dyno run: Bij mijn weten is het zo dat als een motor een probleem heeft dat je dat dan merkt tijdens zo'n run.
Laatst kreeg ik een reactie van een potentiële koper die schreef '70k=revisie'
Met het resultaat van deze run kan ik aannemelijk maken dat een revisie echt nergens voor nodig is.
Je zal vast wel gelijk hebben maar ik weet niet wat ik met jouw post aan moet?Da's helaas niet waar...vaak wordt ook gezegd..doe een compressie test. Dan weet je of ie motorisch in orde is. Klopt ook niet. Doe dan een lektest. Zegt veel meer.
En er zitten geheid delen in die ruim over hun marge zitten. Kan ie nog super draaien...maar toch klopt het.
Blueprinten begint ook met revisie..en dan heeft een blok 0 km gelopen....
Je hoeft er ook niks mee te doen. Maar vanuit technisch oogpunt kan en mag je niet zeggen dat een blok in perfecte staat is omdat hij zn vermogen haalt met een mooie run. Dat zegt helaas niks. Zijn zat blokken die dat halen en toch oliezuipen als een gek.
Je hoeft er ook niks mee te doen. Maar vanuit technisch oogpunt kan en mag je niet zeggen dat een blok in perfecte staat is omdat hij zn vermogen haalt met een mooie run. Dat zegt helaas niks. Zijn zat blokken die dat halen en toch oliezuipen als een gek.