Kawasaki ZX-7R

Sjonge... .. zeg ik soms wat verkeerds?
Nergens zeg ik dat hij niet goed is of wel?
Hij zal vast heel goed zijn en super rijden en lopen. Maar het argument van bovenstaande stelling mbt de run klopt niet....


Het is een schitterende fiets en er zullen. vast veel geinttesseerde zijn op mf die hem willen kopen. Wel eerst hun eigen natuurlijk verkopen...en..jaja..kopen als ie over 3 maanden nog te koop is. Eerst het rijbewijs!.

Dat is mf ook toch ;)
 
Laatst bewerkt:
in de Practical Sportsbikes zijn ze bezig een gsxr1000 blok uit 2003 (meen ik) in dit type zx-7r te zetten en dan ook nog een turbo erop.
Ben benieuwd waar dat strand ;)
 
Mooi ding! Wat is de reden van verkoop?
De reden is het beruchte N+1 virus |(

bikes2019C.jpg


En dat terwijl ik slechts plek heb voor 3 motoren. Daarom wil ik de motor weg doen waar ik het minste op verlies.
Als ik die Pani verkoop is het verlies net zo groot als de gehele verkoopprijs van de 7.
En die 9 is de pekelbrik die ik van de winter weer nodig heb.

De 7 heeft mij zelf 2350 euro gekost (ex. verzekering en belasting enzo, dus puur materiaal). En er iets van 2000 km mee gereden, dus dan het verlies nog te doen.
 
Ik zit hier met een ruimte probleem. Als de motor niet verkocht wordt moet ik deze buiten zetten en daar wordt deze niet mooier van.
Dus wie doet er een bod?
Ik moet er nu echt van af en ik ben echt wel bereid om een paar honderd euro verlies te nemen.
 
Ik zit hier met een ruimte probleem. Als de motor niet verkocht wordt moet ik deze buiten zetten en daar wordt deze niet mooier van.
Dus wie doet er een bod?
Ik moet er nu echt van af en ik ben echt wel bereid om een paar honderd euro verlies te nemen.

Als ruimte het probleem is ... dan kan ik je wel helpen hoor. *D Zet hem gerust hier neer! :+
 
Of weet iemand een adres van een shredder?
Dat lijkt mij dan wel grappig als dan toch niemand deze motor wil hebben om deze dan maar een waardig afscheid te geven.
 
Het is een hele gave fiets, maar van 2>4 cilinder zie ik niet zitten en om hem nou te kopen omdat het een spotprijs is..
Hoop dat je een liefhebber vindt ipv een sloperij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan