Kawasaki ZX-9R '99 groen!

4 okt 2005
26
0
Twello
Te koop van particulier:

Mooie goedrijdende Kawasaki ZX9-R van 1999.

- Kleur: groen uiteraard!
- Kilometerstand: 35.000
- Blok loopt nog als een zonnetje.
- Bouwjaar: 1999
- 148 pk
- Kleine knippers voor.
- Origineel Nederlandse motor, in de originele 1999 kleurstelling.
- MICRON einddemper, mooi geluid!
- Goed in de banden, achter Pirelli Diablo.
- Ketting en tandwielen in goede staat
- Hugger in kleur



Prijs: 4250,- !!

Zo weinig? Ja! Voorkuip is klein stukje af en deukje in de tank, rijdt er zeker niet minder om. Rijd er zelf ook al minstens een half jaar mee rond, maar heb geen tijd om het klaar te maken.
Wegens tijdsgebrek staat de Kawa meer stil dan dat hij rijdt, en dat is ook zonde, vandaar deze mooie prijs!

Kom je 'm deze week nog ophalen dan maak ik er een mooie prijs van! :)

Dit is je kans om een '99-er ZX-9R te rijden voor het geld van een '95-er!


Evt. andere voorkuip en tank erbij!


Heb je interesse, bel (na 16:30), mail of SMS me maar en kom een keer kijken.

Groeten,

John 06-11310053

P2020129.sized.jpg


P2020146.sized.jpg


P2020141.sized.jpg


 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft deze fiets meer schade gehad. De voorkuip heeft een compleet andere kleur groen dan de rest.
 
Ja ben bang van wel. Ik wilde deze kopen maar ook de vering is niet helemaal goed en de ketting ratelde bij het optrekken. Helaas maar jammer. Het wordt voor mij nu waarschijnlijk toch een R1 of iets wat daar op lijkt.
 
|(

Vering is niks mis mee. Je moet geen appels met peren vergelijken. Een 2004 R1 rijdt nu eenmaal anders dan een ZX9r uit '99.

Dat de ketting rateld bij het optrekken, lag aan de spanning van de ketting, deze stond te slap. 2 Slagen erbij om 'm op te spannen en het is verholpen.

Voorkuip is tintje anders dan de zijkuip, die is gespoten ivm steenslag door de vorige eigenaar. Fiets heeft geen grote schade zoals hier wordt gesugereerd.

Kijk, je koopt nu eenmaal een motor met wat werk. Je moet niet verwachten dat je voor 3500,- een vergelijkbare fiets hebt dan de R1 waar je mee kwam. :?
Ben je een beetje handig, en heb je er verstand van dan kun je 'm goedkoop klaarmaken en een ZX9R uit '99 rijden.
 
Kijk.... 3500 is al een heel andere prijs dat wat in de startpost staat. Zet dat er in en je bent die fiets zo kwijt, want in dat geval is het GEEN geld voor zo'n beestachtige machine.
 
Tja, dat was ook de eerste vraagprijs.

Heb toen gezegd dat degene die 'm voor 3500,- komt ophalen, 'm mee mag nemen. Als ze vervolgens komen kijken met de verwachting dat het een nieuwe fiets is, valt het altijd tegen natuurlijk. :X

Voor minder dan 3500,- gaat hij ook niet weg, dan blijf ik er gewoon zelf op rijden. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan