Kawasaki zx-9r bwj'00 model'02/03 ~32750km €4350

Dje

MF'er
23 aug 2006
35
0
Utrecht
Hierbij bied ik mijn uitstekend rijdende kawasaki zx 9r aan:
- Kawasaki ZX 9r Groen-Zwart-Wit
- Bouwjaar: juni 2000; totale 02/03 uitvoering; andere kuipen/onderdelen, mooiere kleurstelling
- Km stand: 32.300 (and counting)

Vaste prijs €4.999,-

- Volledig Akrapovic systeem (orgineel ook aanwezig)
- Verhoogd kuipruitje
- Hugger
- Nieuwe remschijven voor (1000km oud)
- Krijgt nu een grote beurt (kleppen stellen, bougies vervangen, vloeistoffen, etc)
- Bij verkoop komt er een nieuwe achterband onder

Staat altijd verwarmd gestald in garage, ziet er top uit en is 100% in uitstekende staat (de foto’s spreken voor zich). Is vorige maand wel verd*rie uit mijn handen gevallen; heel klein plekje op de rechter kuip.

December 2006 inclusief half jaar garantie gekocht bij motorzaak. Verkopen is absoluut geen noodzaak, maar er begint een tweecilinder kriebel te vormen...

Groet,
Jeroen
 
Laatst bewerkt:
Hier wat foto's
full
 
Laatst bewerkt:
Nog maar eens kick, update km stand en aanpassing prijs.

- KICK -

- 32.300 km -

- 4999,- euri's (vast) -
 
'Kawasaki zx-9r – model 02/03 – ~30.000km - €5950' > 'Kawasaki zx-9r – model 02/03 – ~32.000km - €4999'
 
Hoe zit het bij dit model eigenlijk met de benzine aanduiding? Zit hier nou wel of niet een waarschuwingslampje op?
 
Hoe zit het bij dit model eigenlijk met de benzine aanduiding? Zit hier nou wel of niet een waarschuwingslampje op?

nee......weet ik uit ervaring... |( |(
stond vorige week langs de a15 met een lege tank..was ff vergeten dat ie op reserve stond.... :(
Voor de rest is een 9 een heerlijke fiets, en de prijs die gevraagd wordt voor deze fiets is echt niet teveel...
 
haha, ook ik weet uit ervaring dat er geen waarschuwingslampje op zit... ;)

idd goed letten op het reserve hendeltje en dat niet vervolgens vergeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan