Kawasaki zx10r '04 zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falierke

MF veteraan
1 aug 2006
2.301
192
Vlijmen
Foto-C764NNKE-D.jpg


Te koop aangeboden:

- Kawasaki zx10r
- Bouwjaar 2004
- KM stand 34952 (als het weer zo blijft zal er niet veel meer bij komen)

De zx10r zit vol met extra's:

- Mivv sportline demper (super geluid) incl e-keur en db killer
- MRA dubble bobble ruit
- Seatcover (passagiers zit heb ik natuurlijk ook)
- Stompgrip op de tank
- De K van kawasaki is in het zadel verwerkt. Apart om te zien.
- Val doppen op de voorvork
- Kleine kentekenplaathouder met kleine knippers
- zal vast nog wel wat vergeten zijn.

Het "verhaal":

Na lang wikken en wegen heb ik besloten een poging te doen mijn zx10r te verkopen. Ik heb er een jaar lang met veel plezier op gereden, maar ben zo wispelturig dat ik gewoon weer eens wat anders wil rijden. De fiets stuurt fantastisch, heeft het formaat van een 600, en een bak vermogen waar je u tegen zegt }).

De vervangingsonderdelen zijn nog in uitstekende staat en goed voor vele km's. De Motor staat in de omgeving Den Bosch

Nog wat foto's met dank aan Corneoo

Foto-76NN4SK7-D.jpg


Foto-KJSN6WWB-D.jpg


Prijs voor al dit moois.....5500 euro.

Mocht je geinteresseerd zijn/vragen hebben, mijn pb staat aan.

Gr Falierke
 
Jij wil ook al iets anders Michel?

Groot gelijk!

Niet dat er met deze ZX10R iets mis is (ding gaat als een kanon en ziet er goed uit :}).
Maar er is niets zo leuk als rondkijken voor een andere motor :9

Succes met de verkoop!
 
Falierke ? wat is dat dan :P ?

Mooie motor hoor :) ! Natuurlijk niet zomooi als Zwart Goud.. maar gaaf apparaat kerel :)

veel succes met je verkoop ;) ! KKIICICICKKKK
A_Tribe_Called_Quest_Can_I_Kick_It_HipHop_t-shirt_M.jpg
 
@Artifex en Racing-B: Bedankt voor de gratis kicks :). Het rondkijken naar een nieuwe fiets is inderdaad altijd leuk. Weet alleen nog niet wat er gaat komen, maar eerst de kawa maar eens zien te verkopen. Mocht dat niet lukken, dan rijd ik er gewoon nog zelf 1 of meerdere seizoenen mee door. Is ook niet echt een straf :+
 
vroeg me al af wanneer je een topic ging maken na ons laatste gesprek :+

succes met de verkoop :)
 
ruilen voor mn fazer 1000 ? :+


[afbeelding]

Alhoewel ik nog niet helemaal zeker ben wat het gaat worden, weet ik wel zeker dat het geen fazer 1000 word, sorry :+.

Machines waar ik aan zit te denken zijn een truimph 675, r6 >'06. Zoals gezegd ben er nog niet helemaal uit, maar we zien wel.

De temperaturen zien er voor het weekend goed uit dus ik zal de kawa nog eens lekker een keer uit gaan laten :]
 
Alhoewel ik nog niet helemaal zeker ben wat het gaat worden, weet ik wel zeker dat het geen fazer 1000 word, sorry :+.

Machines waar ik aan zit te denken zijn een truimph 675, r6 >'06. Zoals gezegd ben er nog niet helemaal uit, maar we zien wel.

De temperaturen zien er voor het weekend goed uit dus ik zal de kawa nog eens lekker een keer uit gaan laten :]


Ooit hadden we wel dezelfde smaak... :/
 
Rustig geworden hier :X. Kickje. Afgelopen weekend nog wat heerlijke dijken km's gereden :]. Kom langs en sla je slag voordat ik weer begin te twijfelen :)
 
Houden man dat ding!!

Die gedachte begint steeds meer te overheersen :X . Heb dr een 12v aansluiting op gemonteerd, en via MF een RAM houder voor navigatie (telefoon) op de kop getikt. Nog even en het is een zeer potente toerbuffel _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan