Kawasaki ZX10R ,2005,zwart

piepie

MF veteraan
25 jul 2006
1.575
0
Hellemund-Brauws
Ik heb een Kawasaki ZX10R te koop.


gegevens:

Kawasaki ZX10R absolute nieuwstaat.

-Schadevrij
-FABRIEKSGARANTIE TOT MEI 2007 !!!
-Kilometerstand 9400
-Onderhoudsboekjes etc aanwezig
-Kleur zwart metallic
-Nieuwe banden (Pirelli Diablo)

EXTRA'S:

-Spyball alarm,scm gekeurd met certificaat
-Stuurdemper (Matris)
-Sportdemper ovaal (Laser duo tec)
-Seat cover
-Donker kuipruitje
-LED achterlicht met ingebouwde knipperlichten

De motor is op afspraak te bezichtigen bij SAFE motors te Veghel....(PARTICULIERE VERKOOP !!!)

Prijs € 11,490.

Voor meer info
Gertjan.
telefoonnummer 06-21291446
DSC01740-2.jpg

DSC01735.jpg

DSC01736.jpg
 
Laatst bewerkt:
hey mooie fiets

maar waarom gaat ie in de verkoop
en komt er wat anders voor terug?
of moet je nu vort alleen gaan rijden?

tevens kickje :P
 
Wij gaan van 2 motors 1 maken.
We doen zo weinig met de motors,dat ze eigenlijk alleen maar in de garage staan.De R6 word daarvan het meeste gebruikt voor woon/werk verkeer.....zonde toch ??
(Oja,en tegelvloeren ,dakkapellen en de hele rattaplan zijn ook erg duur,dus een extra centje kan nooit kwaad he...hihihihi)

Mijn R6 gaan we ook verkopen als we de Kawa verkocht hebben.
Dan willen we dr iets voor terug kopen waar we alletwee wat aan hebben..bv..Kawa Z1000 of een GSX 750 of iets dergelijks,Want van een ZX10R naar een R6 is wel erg groot verschil...hihihi.
Dus idd,ik ga voortaan aleen rijden,maar zit bij een hele gezellige dames tourclub (citytrippers.nl)waar ik 1 x per maand mijn eitje kwijt kan. *O*

 
Laatst bewerkt:
zo wil ik hem hebben.........super in het zwart.......helaas zit ik met mijn eigen motor.....suc6 met verkoop!
 
hhhmmm, ik heb een z1000..........., laatst gereden op een 10, maar dat wil best wel gaan..........mooie fiets :Y :Y :Y :Y :Y :Y
 
Oke dan !!!

Laat even weten wat je dr van vind,oke ???? *O*
Voor eventuele vragen mag je altijd bellen hoor.
Ben er net even geweest. Helemaal wat ik zoek :Y Ik heb even een verkoper gesproken en die vertelde me inderdaad dat jullie een gsx of z1000 in wilde ruilen en dus geen honda sp2 :( Dus zal eerst de mijne moeten verkopen. Maar als ie er dan nog staat ga zeker een keer terug :Y
 
Je hebt mail,The Red...


Wat betreft inruil van een ander merk/type motor is altijd bespreekbaar. *O*

Heej, inruil zx9-r ('99) ook bespreekbaar??? Zo eentje ben/was ik ook naar op zoek, had het alleen een beetje op een laag pitje gezet.
Laat maar weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan