Kawasaki ZX10R - 2006 - 8000KM - ZGOH

devian

MF'er
28 jul 2002
106
0
Apeldoorn
Bij deze te koop, mijn mooie ZX10R uit 2006.
Goed onderhouden, paar weken terug een nieuwe accu+dynamo gekregen (bekend probleem bij dit model, dat de dynamo kapot gaat)

Motor is standaard, alarm en startonderbreking zitten er ook op.

large


large


large


large


Voor 5900EUR mag hij weg
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets hoor :Y

Of de prijs netjes is hangt een beetje van onderhoud en staat van ketting bandjes etc. natuurlijk, zou ik er wel even bij zetten O-)
 
Laatst bewerkt:
Ketting en tandwielen zijn nog goed, remmen ook in orde, voor de zomer is hij nog helemaal na gekeken.

Banden kunnen nog wel even, maar het einde zit er al wel aan te komen.
 
Laatst bewerkt:
Ja zeker een hele mooie fiets.

Ook met pijn in me hart dat hij weg gaat, motor rijd gewoon super. Of je nou van de snelheid houd of lekker relaxed touren, dat laatste doet hij namelijk ook super. Natuurlijk geholpen door altijd genoeg vermogen te hebben en je zelfs lekker 30in zijn 6 kunt rijden.

Maarja, zijn bezig met een nieuw huis, dus de prioriteiten verschuiven een beetje.
 
Kickje voor de vrijdagavond.

Wil hem echt kwijt voor de herfst begint. Dus mocht je twijfelen, laat een berichtje achter hier! Kijken kost nooit geld. Zowel op MP als motorshopper vind je hem niet goedkoper!
 
Ondertussen bijna 1000km verder en op stalling gezet, maar nog steeds te koop!

Wat rijd het beestje nog geweldig, begin wel eens af en toe me te bedeknen of ik hem wel weg moet doen. Maarja, keuzes.
 
Wat mankeert er nou aan deze fiets dat er nog zo weinig reacties zijn?
Behalve de kou en de regen en dat het nu winter is ;).
 
mooie bike hoor :} :9~

nette prijs...wacht maar even op het voorjaar is tie zo weg :Y

alles blijft nu gewoon wat langer te koop staan ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan