Kawasaki ZX10R - 2006 - 8000KM - ZGOH

Thx voor de kick!

Zit heel erg te twijfelen of ik hem wel weg wil doen... financieel is het wat minder handig... maar de bike is gewoon perfect voor me.

Ga straks, nu de winter bijna voorbij is, misschien nog 1 poging doen hem te verkopen.. en misschien is het wel veel beter hem gewoon te houden! Ga nooit weer zo goedkoop een zx10r zelf vinden!
 
normaal ben ik gesproken anti kawasaki kleur maar deze is echt prachtig met deze kleur jammer dat ik.

25kw rij, boven mijn budget is en kan me eigen motor ook niet zo makkelijk verkopen.

mja toch succes met het verkopen :)
 
Ok, ik ga de prijs wat laten zakken.

Eerst 6900EUR.

Nu:
Nieuwe banden voor en achter
Nieuwe remblokken voor



Prijs: 6500eur!



Dit is tijdelijk... de motor is omgegooid een tijdje terug, wat een paar krasjes tot gevolg had. Die worden binnenkort gerepareerd (minimale krassen, maar de motor is verder puntgaaf, dus vond het zonde ze te laten zitten). Zodra de zijkap bij de spuiter geweest is zal ik de prijs weer iets verhogen.
 
doe ik ff een kickje voor deze mooie bike.. :}

(mijne was binnen 3 weken verkocht..)(speurders)
maar met 4x zoveel km's.
 
Welke prijs had je hem verkocht?

Elk serieus bod wil ik wel overwegen, en ben ook zeker niet van plan om hem te duur weg te doen. Maar zo weinig reacties nog, ja op MP een keertje 5000EUR, daar ga ik mezelf tekort mee doen....
 
Zonde om hem te verschijten idd, maar als je er echt vanaf wilt zal je onderhand wel moeten. De markt is sowieso niet bepaald top, al helemaal niet voor dit soort fietsen...

Maar wel bruut ding, als je er niet persé vanaf hoeft zou ik hem erbij houden.
 
Het moet ook niet. Financieel komt het echter even wat beter uit, i.v.m aanschaf van een nieuw huis. Toch liever even de prioriteit om dat allemaal netjes te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan