kawasaki zx10r 2007 uitlaat

pengo84

MF'er
21 nov 2010
38
0
hallo

ik heb na een zx6r nu een zx10r gekocht. model is van 2007 nu is mijn vraag:
ik ben op zoek naar een mooie uitlaat het liefst een lage dus die niet onder de kont komt hebben jullie merken of weten jullie welke uitlaat het mooiste is en waar die te bestellen is. plaatjes zijn ook welkom natuurlijk!!!!

alvast bedankt.
 
hallo

ik heb na een zx6r nu een zx10r gekocht. model is van 2007 nu is mijn vraag:
ik ben op zoek naar een mooie uitlaat het liefst een lage dus die niet onder de kont komt hebben jullie merken of weten jullie welke uitlaat het mooiste is en waar die te bestellen is. plaatjes zijn ook welkom natuurlijk!!!!

alvast bedankt.

Check maar eens op het zx10 topic, daar krijg je wel wat info.
Ik weet het even niet uit mijn hoofd.

Succes
 
Je heb een Racefit Growler Superpole kan waarschijnlijk wel een uitlaat voor je maken.
En anders Mile Pajic wel.

Succes Groeten.
 
gefeli met je aankoop :Y wat voor kleur heb je ??

maar waarom heb je dan geen 2004 /05 gekocht ?? standaard langs de motor...

ik zelf rijd ook met een 2006 met growler erlangs,,gruwelijk geluid (vind ik)
kijk hier maar http://www.zxrton.nl/ en luister...

heb deze zo gekocht...met uitlaat.. O-)

plaats eens een foto van je bike..
 
bedankt voor de reacties alvast.
pics van m'n bike omen nog krijg de motor 8 jan pas en dan moet ie nog opgeknapt worden deze had namelijk diefstal schade. dus heel de motor wordt gespoten. pics volgen nog

nu nog een mooie uitlaat vinden.
 
Veel merken hebben een laag model in het programma voor de 06/07 ZX10R
En de types varieren van "gewoon" tot MotoGP replica.
Of misschien moet ik zeggen van E-keur tot teringherrie 8-)
Er is genoeg keuze !

MotoGP replica:

QD Magnum demper

De Growler
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

ik heb ook een zx10 van 2006 met een Laser Xtreme GP eronder.

filmpje van de vorige eigenaar nog:


kijk maar ff

-MOK
 
Laatst bewerkt:
Tog niet die groene , kenteken MR GH 07 , dit is namelijk mijn oude motor , en dat was geen diefstal schade !


nee niet die groene het is die zwarte ik weet niet of die er toen ook al stond. die groene had ietsje meer schade wel zonde trouwens
 
dat is ook wel een leuke uitlaat indd. nog geen problemen gehad ivm het geluid?

nee niks, politie laat me gewoon rijden, ook bij de TT in Assen geen problemen gehad, maar dan denk ik er wel ff om met gas geven uiteraard

Heb wel altijd oordoppen in, dat rijdt wel veel prettiger. Scheelt ook een hele hoop wind geruis ;)
 
nee niks, politie laat me gewoon rijden, ook bij de TT in Assen geen problemen gehad, maar dan denk ik er wel ff om met gas geven uiteraard

Heb wel altijd oordoppen in, dat rijdt wel veel prettiger. Scheelt ook een hele hoop wind geruis ;)


Ok , gelukkig maar , nou sukses , helaas zat er op mijn kawa een paar akra`s maar die zijn zo te zien verdwenen .

Is wel zonde want ik had voor zo een €6k aan accessoires er op geschroefd !
Aan de andere kant heb ik er zo een 3 jaar op gereden en 44k er op gezet en heel , heeel veel plezier mee gehad .

Als je nog een andere schokdemper zoekt dan heb ik nog een Ohlins TTX36 liggen , deze moet wel voor een beurt maar mag voor "relatief weinig"weg !
Beurtje kost zo een €230 incl nieuww preload adjuster , de demper mag voor €300 weg , deze koste nieuw zo een €1800 !!!!!!!!!!!
Is volledig instelbaar type ook veerspanning tijdens rijden !
 
weet iemand of je veel aan moet passen als je een racefit growler koopt want die is er namelijk niet voor 2006-2007 types wel voor 2005?

thanks alvast
 
Hoi heb je de racefit al
heb de growler net gevonden op www.racemotoronderdelen.nl
misschien is het wat
 
Op een Growler zit geen E-keur en die is ook nog eens stukken duurder dan GP dempers van andere merken (die wel een E-keur hebben)
 
Hoi heb je de racefit al
heb de growler net gevonden op www.racemotoronderdelen.nl
misschien is het wat

hey bedankt voor de reactie ik heb m nog niet maar dit is wel interessant ik ben nog steeds aan het twijfelen die growler is echt vet maar toch vind ik de akrapovic undertail ook mooi, plus de motor staat bij de spuiter en moet ik ff kijken wat het mooiste staat bij de kleuren combinatie
 
Terug
Bovenaan Onderaan