Kawasaki ZX10R

Dat zijn dan de gouwe ouwe ZX-10's. Stoere bakken.

Had je die ook niet met Turbo ?
 
Okee, er schijnt dus echt iets aan te komen.
Gave foto trouwens.......
Wachten dan maar?? Waarschijnlijk weten we in September meer..............
 
Hi,

Ik heb met de grote Kawasaki bazen gesproken toen ze een maand geleden voor een tour in NL waren. Het enige wat ze lieten door schemeren was dat ze meer aan hun sportievere imago willen doen, dit omdat er nieuwe CEO aan het roer staat.


Dat er een nieuwe ZX-10R komt is niet uitgesloten omdat de Zx-7R aan het dood bloeden is, Kawasaki kan er voor kiezen een ZX-10R uit te brengen om zo toch nog de aansluiting te behouden(MOTO GP Consument)
 
Hi,

Ik heb met de grote Kawasaki bazen gesproken toen ze een maand geleden voor een tour in NL waren. Het enige wat ze lieten door schemeren was dat ze meer aan hun sportievere imago willen doen, dit omdat er nieuwe CEO aan het roer staat.


Dat er een nieuwe ZX-10R komt is niet uitgesloten omdat de Zx-7R aan het dood bloeden is, Kawasaki kan er voor kiezen een ZX-10R uit te brengen om zo toch nog de aansluiting te behouden(MOTO GP Consument)

Of jij kan goed uit je duim zeggen OF je spreekt
de waarheid.. :)

Whatever, je vertelt iig precies wat ik wil horen :} :} :}
 
Gister stond ik op de beurs(utrecht) voor kawa, er kwam een meneer langs
van een of andere kawa club. Hij liet me vluchtig een plaatje zien van de nieuwe zx-10r(blauw) hij leek mij teveel op de gp versie, navraag gedaan bij een kawa baas en het was inderdaad een nepper !!! O-)
 
Ik las vandaag dat die gasten van Motomaat in Amsterdam www.motomaat.nl een ZXCluppie aan het oprichten zijn :]

Wel jammer dat je al een ZX moet hebben ;(

Ik denk dat ik er dan maar een moet kopen :z
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan