Kawasaki ZX12R ja of nee

Stephan-CBR

MF'er
23 apr 2006
76
0
Egmond aan Zee
Hallo mensen,

Ik ben al een beetje aan het rondstruinen voor een nieuwe motor en nu wil ik eigenlijk wel een zware racer (heb nu een 600). Aangezien ik een hayabusa best lelijk vind (no offence), blackbird vind ik meer een toerfiets (no offence) dus ik kwam uit op een ZX12R.

Ik zou graag van jullie wat ervaringen/ voor-nadelen/ adviezen of misschien een aanrader voor een andere motor? willen weten. Hij moet in iedergeval bij lage toeren ook meer dan genoeg kracht hebben (>900cc dus), niet te klein zijn, hij hoeft niet zo scherp te sturen als een 600.....dus dat valt af. Ik hoor het graag

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Snap ik ff niet :Z
kijk eff bij zijn persoonlijke gegevens..... daar staat toch duidelijk {ik doe zo maar wat}....
dan snap je het toch wel hoop ik .
en wat de toppic starter betreft, kijk inderdaat eens op het zx12 topic ,en daar kan je je vragen wel kwijt..
er is er alltijd wel een die een antwoord of een oplosing heeft. *D *D *D *D
full
 
oke bedankt iig aan deze informatie :) heb ik genoeg ik ga ff een kijkje nemen op het zx12r topic 8-) (wist niet dat dit bestond) :+

en met een andere motor bedoel ik by the way geen bmw-cabrio op twee wielen ( :9 mijn mening hoor, no offence)
 
oke bedankt iig aan deze informatie :) heb ik genoeg ik ga ff een kijkje nemen op het zx12r topic 8-) (wist niet dat dit bestond) :+

en met een andere motor bedoel ik by the way geen bmw-cabrio op twee wielen ( :9 mijn mening hoor, no offence)
No offence taken, al vroeg ik niet om je mening ;). Er zijn alternatieven voor de ZX12r, ik laat aan jou over of je daar wel of niet wat voor voelt.

Mijn (ongevraagde) mening over de ZX12r: niets mis mee :).
 
ja zo is het maar net dr zijn ook mensen die snappen niet dat smaken kunnen verschillen

en je mening geven mag je altijd (van mij iig wel)
 
Laatst bewerkt:
OK, No offence hoor :P , maar koop nou maar een Blackbird, zit je altijd goed...

:Y

Ik denk dat je qua betrouwbaarheid beter zit dan bij een kawasaki, maar ik vind de blackbird gewoon niet mooi, de blackbird lijkt mij te veel op de hayabusa '( ............. smaken verschillen, feiten niet
(ik denk trouwens dat het verschil in betrouwbaarheid/kwaliteit niet veel zal schelen, maar als ik mijn cbr die ik nu heb vergelijk met de zx'en uit hetzelfde geboortejaar...................)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je qua betrouwbaarheid beter zit dan bij een kawasaki, maar ik vind de blackbird gewoon niet mooi, de blackbird lijkt mij te veel op de hayabusa '( ............. smaken verschillen, feiten niet
(ik denk trouwens dat het verschil in betrouwbaarheid/kwaliteit niet veel zal schelen, maar als ik mijn cbr die ik nu heb vergelijk met de zx'en uit hetzelfde geboortejaar...................)

Zalig , dergelijke topics.

Veel succes met je keuze.
Als je iets over de Hayabusa wilt weten , vraag gerust.
 
Terug
Bovenaan Onderaan