Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

Vandaag de twijfelachtige eer om voor het eerst met de kawa, wat zeg ik met de motor, door de sneeuw te rijden. Ik maar denken dat het lente is,....,
 
Big G ik zag je foto's op fb, echt balen van je motor...

Ik hoorde op de radio dat het pas met pasen weer iets beter wordt helaas..
 
Hallo ZZR piloten,

Kan iemand mij vertellen wat de boring is van de koppelingcilinder (master)? Ik heb de servicemanual al geraadpleegd maar daarin wordt het niet vermeld. Ik heb nu een 14mm pomp en wil deze vervangen door die van een ZZR zodat het matched met de rempomp die van een ZZR afkomstig is.

En de maat voor het draaipunt van de remhevel tot de hartlijn van de cilinder, is deze gelijk aan die van de remcilinder (20mm)?

edit: elders de antwoorden gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Big G ik zag je foto's op fb, echt balen van je motor...

Ik hoorde op de radio dat het pas met pasen weer iets beter wordt helaas..

Ja, maar was olie op de weg. De weg was strak droog, kon daarom lekker plat erdoor, maar wegens olie... Kon ik niet platter om hem erlangs te trekken, rechttrekken kon niet want lantaarnpaal was ik dan tegengekomen... :(

Verzekering heeft ondertussen al uitbetaald, dus het wachten is dat ie gemaakt is.

Ik moet ff terug naar dat vorige topic, iets met schreeuwpijpen.
Ik weet dat Bulfrog nog een 4in1 Akra heeft liggen... Maar ik moet ff naar de centjes kijken enzo. Naja. ik houd jullie op de hoogte
 
Ja, maar was olie op de weg. De weg was strak droog, kon daarom lekker plat erdoor, maar wegens olie... Kon ik niet platter om hem erlangs te trekken, rechttrekken kon niet want lantaarnpaal was ik dan tegengekomen... :(

Verzekering heeft ondertussen al uitbetaald, dus het wachten is dat ie gemaakt is.

Ik moet ff terug naar dat vorige topic, iets met schreeuwpijpen.
Ik weet dat Bulfrog nog een 4in1 Akra heeft liggen... Maar ik moet ff naar de centjes kijken enzo. Naja. ik houd jullie op de hoogte

Ja, die heb ik nog.
 
*O* *O* *O* *O* *O*
ik heb mn motor weer terug!!
*O* *O* *O* *O* *O*

MOOI!!!


Ik nog niet... -O-

Maar....:
892864_10151509413248118_1484600780_o.jpg


Die ligt klaar
 
Laatst bewerkt:
Sorry dat ik stoor maar ik ben op zoek naar een mooie zzr1400 in de kleur zilver van bouwjaar 2008-2009 niemand hier die hem toevallig heeft en verkoopt ?

mvg Erik
 
Sorry dat ik stoor maar ik ben op zoek naar een mooie zzr1400 in de kleur zilver van bouwjaar 2008-2009 niemand hier die hem toevallig heeft en verkoopt ?

mvg Erik
Je stoort nooit! Dat vooropgesteld! Maar helaas, in die kleur heb ik hem niet, maar heb wel een heel mooie Candy-lime groene voor je.... Denk er eens over na O-)
 
:Y Wanneer was nu ook alweer het ritje naar DLD? Want er is daar ergens in mei ook nog de MFMM.... daar moeten we ons natuurlijk ook nog melden......
 
Zo, even melden in het nieuwe deel. Beetje laat maar ja....druk druk...

En ik maar denken: wat stuurt de ZZR vreemd. Eerste deel makkelijk, dan werd het wat duwen en daarna weer heerlijk soepel de rest van het "plat"gaan (voor zover dat kan met deze kou want op temperatuur komen de banden niet).

Wat blijkt: de banden waren gewoon op. In de wintermaanden rij je alleen maar "rechtop" en dan slijt alleen het middendeel. Gevolg is dat je een rand krijgt waar je overheen moet...

Dus een nieuw setje er op. En dan weet je dus niet wat je overkomt. :P Wat een verschil. Moet nu nog even rustig rijden i.v.m. de kou en de silicalaag op de banden maar dat komt wel goed.

Hoorde bij de dealer dat er van de week, ondanks minimaal 2 waarschuwingen om uit te kijken met nieuwe banden, toch weer iemand binnen 5 minuten onderuit was gegaan....
En dat is toch zonde....

Gaan we volgend weekend eindelijk weer eens de dubbele cijfers in met de temperatuur? Wordt het rijden dan nog leuker? :]
 
mijn bandjes waren iig warm genoeg voor een kd :p

ik had vandaag ff op een gtr 1000 gereden, maar de trekkracht viel een beetje tegen... Ik dacht als ik volgas geef schuiftie zo onder mn kont vandaan. Helaas niet.
Gebeurd dat wel bij de 14?? Ze hebben allebei wel een beetje een tourkarakter
 
mijn bandjes waren iig warm genoeg voor een kd :p

ik had vandaag ff op een gtr 1000 gereden, maar de trekkracht viel een beetje tegen... Ik dacht als ik volgas geef schuiftie zo onder mn kont vandaan. Helaas niet.
Gebeurd dat wel bij de 14?? Ze hebben allebei wel een beetje een tourkarakter


Mwoah, de 1000 heeft best wel power hoor. Ligt een beetje aande versnelling, denk.
De GTR1400 heeft exact hetzelfde blok als de ZZR1400. Maar zijn brute vermogen is naar beneden geschroefd en je hebt een kardanas
 
Terug
Bovenaan Onderaan