Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

Hallo mannen.
Ik lees in jullie topic mee :Y , Hishikawa heeft het over het ritje Duitsland gehad. :]
Dus ik zou wel even gezellig mee kunnen/willen tuffen. :} :W
 
Hallo mannen.
Ik lees in jullie topic mee :Y , Hishikawa heeft het over het ritje Duitsland gehad. :]
Dus ik zou wel even gezellig mee kunnen/willen tuffen. :} :W

Hai,

Zondag 19 Mei gaan we.
www.facebook.com/geoffrey.scheermeijer ff toevoegen, daar doe ik iedereen steeds in een lijstje noemen, dan heb ik iedereen. Komt ook dat ik niet altijd hier op het forum ziet enzo ;)

Welkom!! *O*
 
Nou jongens ik zal ook proberen om erbij te zijn.
Lijkt me geweldig om zoveel geweld over de duitse wegen te zien gaan.
Zag net dat Ersin (zzr1400) zich ook melde en mischien gaat hij ook wel mee?

:W Zagetta
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook begrepen dat er nog 2 Ducati's mee gaan. Het lijstje tot nu toe:

Hayabusa (frank)
ZZR1100
ZXR 750
Ninja 250
ZZR1400 (Umbro)
ZZR1400 (Hishikawa)
ZZR1400 (Nijlkanarie)
ZZR1400 (BiG_G)
Ducati 1
Ducati 2 (Neven van John, ZZR1100)

Wie gaan er waarschijnlijk mee:
Lawson 12 (Wat voor bike? ZX12??)
Hayabusa (Zagetta)

Best leuk Clubje!! *O* *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Lawson heeft een ZX-12R en mijn naam is Zagetta
Ersin hoe gaat het ... Lang niets van je gehoord maar ga je ook gezellig met ons mee.

:W Zagetta
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook begrepen dat er nog 2 Ducati's mee gaan. Het lijstje tot nu toe:

Hayabusa (frank)
ZZR1100
ZXR 750
Ninja 250
ZZR1400 (Umbro)
ZZR1400 (Hishikawa)
ZZR1400 (Nijlkanarie)
ZZR1400 (BiG_G)
Ducati 1
Ducati 2 (Neven van John, ZZR1100)

Wie gaan er waarschijnlijk mee:
Lawson 12 (Wat voor bike? ZX12??)
Hayabusa (Zagetta)

Best leuk Clubje!! *O* *O* *O* *O* *O*
 
bij mein goed zagetta.ik ben bezig elke dag sporten.wil ik volgende jaar wedstrijd doen.19mei ik hoop het mooie weer is .grt 14
 
Het lijstje tot nu toe:

Hayabusa (frank)
ZZR1100
ZXR 750
Ninja 250
ZZR1400 (Umbro)
ZZR1400 (Hishikawa)
ZZR1400 (Nijlkanarie)
ZZR1400 (BiG_G)
ZZR1400 (Ersin / ZZR1400)
Ducati 1
Ducati 2 (Neven van John, ZZR1100)

Wie gaan er waarschijnlijk mee:
Lawson 12 (Wat voor bike? ZX12??)
Hayabusa (Zagetta)

Best leuk Clubje!! *O* *O* *O* *O* *O*
 
Het lijstje tot nu toe:

Hayabusa (frank)
ZZR1100
ZXR 750
Ninja 250
ZZR1400 (Umbro)
ZZR1400 (Hishikawa)
ZZR1400 (Nijlkanarie)
ZZR1400 (BiG_G)
ZZR1400 (Ersin / ZZR1400)
Ducati 1
Ducati 2 (Neven van John, ZZR1100)

Wie gaan er waarschijnlijk mee:
Lawson 12 (Wat voor bike? ZX12??)
Hayabusa (Zagetta)

Best leuk Clubje!! *O* *O* *O* *O* *O*

Dat wordt een gezellige bedoeling,..... Heb er zin in
 
Ik, lawson 12, heb natuurlijk een Eddy lawson :Y , maar je kan mij inschrijven zoals zagetta al vermelde met mijn ZX12 :] :W

full
 
bij mein goed zagetta.ik ben bezig elke dag sporten.wil ik volgende jaar wedstrijd doen.19mei ik hoop het mooie weer is .grt 14
---------------------------------------------------------
Leuk Ersin dat de bezig bent met sporten maar soms moet je even motorrijden voor ontspanning en uh ....niet te breed worden met dat trainen van jou.

:W Zagetta
 
Het lijstje tot nu toe:

Hayabusa (frank)
Hayabusa (Zagetta)
ZZR1100 (John)
ZXR 750 (Tim)
Ninja 250 (02thered)
ZZR1400 (Umbro)
ZZR1400 (Hishikawa)
ZZR1400 (Nijlkanarie)
ZZR1400 (BiG_G)
ZZR1400 (Ersin / ZZR1400)
Ducati 1
Ducati 2 (Neven van John, ZZR1100)
ZX-12 (Lawson 12)


Best leuk Clubje!! *O* *O* *O* *O* *O*


Zagetta, Ik heb je er maar bij gezet (Gezien je erbij probeert te zijn...)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toch besloten om met de rit van 19 mei niet mee te gaan...
Ik weet dat jullie het geen goede reden vinden maar ik kom niet boven de 170/175 uit... Ze zit al aan de 10.000 tpm als ik 120 rijd en om dat nou een paar uur lang te doen vind ik persoonlijk niet echt leuk met deze motor.
Daarbij houd ik jullie ook super erg op als jullie met 300 de autobahn afknallen.
Sorry!
Als jullie het vanaf volgend jaar weer gaan doen wil ik zeker mee! Dan zorg ik dat ik ook boven de 250 kmpu kan komen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toch besloten om met de rit van 19 mei niet mee te gaan...
Ik weet dat jullie het geen goede reden vinden maar ik kom niet boven de 170/175 uit... Ze zit al aan de 10.000 tpm als ik 120 rijd en om dat nou een paar uur lang te doen vind ik persoonlijk niet echt leuk met deze motor.
Daarbij houd ik jullie ook super erg op als jullie met 300 de autobahn afknallen.
Sorry!
Als jullie het vanaf volgend jaar weer gaan doen wil ik zeker mee! Dan zorg ik dat ik ook boven de 250 kmpu kan komen ;)

Ok man, ik begrijp je wel. Al vind ik het jammer. Want hoe meer zielen...

-O-
 
Snap het wel, maar geloof nou niet dat we alleen maar snoeihard rijden. We moeten er tenslotte ook nog heen, en dat is toch maar gewoon in NL, dus aan maximum snelheden gebonden.... Denk er nog eens over na, want wat Big G al zegt, hoe meer zielen......
 
Snap het wel, maar geloof nou niet dat we alleen maar snoeihard rijden. We moeten er tenslotte ook nog heen, en dat is toch maar gewoon in NL, dus aan maximum snelheden gebonden.... Denk er nog eens over na, want wat Big G al zegt, hoe meer zielen......


Ja, daarbij, dat 300 rijden zal misschien een paar keer gebeuren... en dan ff...
 
~
Ik heb toch besloten om met de rit van 19 mei niet mee te gaan...
Ik weet dat jullie het geen goede reden vinden maar ik kom niet boven de 170/175 uit... Ze zit al aan de 10.000 tpm als ik 120 rijd en om dat nou een paar uur lang te doen vind ik persoonlijk niet echt leuk met deze motor.
Daarbij houd ik jullie ook super erg op als jullie met 300 de autobahn afknallen.
Sorry!
Als jullie het vanaf volgend jaar weer gaan doen wil ik zeker mee! Dan zorg ik dat ik ook boven de 250 kmpu kan komen ;)[/quo


Hey o2 ik ben het met de rest eens, hoe zielen hoe meer fun,. Ik ben wel benieuwd wat mijn kawa kan, maar hele woeste snelheden zijn in mijn geval meer uitzondering dan regel. Het is een kwestie van even met zijn allen afspreken dat we bij een volgende pomp weer verzamelen ofzo,. Samen uit samen thuis dingetje,.. behalve Umbra die heeft op de heenweg een soort van vrijbrief om vooruit te vlammen zodat hij de lunch tafel kan dekken.

Je moet doen waar je je goed bij voelt, maar omdat je motor geen king kawa is, als je het gaaf vind kan je gewoon lekker mee. Wordt een leuk dagje :-)
 
Hoi allemaal,

Ik had ook graag meegereden,
maar het is het pinksterweekend en helaas kan ik niet.

Super veel plezier

:W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan