Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat zou kunnen is dat er vuil in de drukcylinder is gekomen. Het voor tandwiel is namelijk open naar de koppelingscylinder. Het kan ook leiden tot drukverlies bijvoorbeeld.
Vraagje voor Ilmar en Locomotief, hebben jullie misschien een linkje van welk merk jullie tail tidy is en wat die ongeveer kost.
Ziet er een heel stuk strakker uit zo.
Groet Toon
Ben toe aan verse remblokken ...oem kost €75,- per set bij de dealer ben ik een kleine €200 kwijt met montage,
Dus ga t zelf doen en zag dat je voor €59 al brembo's hebt (sinter) en €50 voor EBC ( veel besproken op t zx14 forum)
hebben julie ervaringen met andere blokken dan origineel?
en welk merk gebruiken ze bij kawa...
Grote verschil qua???Mijne dames en heren.
Ik rij een Honda Blackbird en ben langzaam aan het rondkijken naar wat nieuws. De nieuwe ZZR1400 is echt ganz geil qua looks, maar ik heb nog geen proefrit kunnen maken.
Wat is nu het grote verschil? Waar moet ik aan denken als ik ga rijden? Wat lijkt op elkaar?
Jeshaan, wat denk je te moeten vangen voor het achterlicht? En wat 'doe' je dan met de plek wat nu de knipperlichten zitten, zijn daar afwerkingen voor?
Hey,
Doe maar een bod, ik snap dat ik de niuwprijs er niet meer voor terugkrijg. Knipperlichten kun je gewoon laten zitten en ze als extra gebruiken of uitschakelen. Of het achterlicht zonder knipperlichtfunctie gebruiken.
En het grote verschil tussen een BB en de 1400, ik durf het niet te zeggen... Heb geen ervaring op een BB, kan alleen aangeven dat de 1400 echt een meer dan geweldige motor is, op alle vlakken! Zowel als toeren, lange afstamden en heel sportief rijden!!
Ga dan voor de k1300s, de 1200 heeft net als d k1200r nog wel wat problemen en terugroep acties gehad volgens mij. Met name de koppeling en NAKS hadden problemen.Ik ga er binnenkort gewoon eentje rijden om te voelen hoe dat is.
Moet eerlijk zeggen, ben sinds gister hopeloos verliefd op de k1200s van de duutsers, maar, niets overhaast.
Heren, ik heb slecht nieuws... ik heb de ZZR ingeruild voor een hele brave GS...
goeie nieuws is dat ik een zooitje accesoires over heb:
Stuurverhogers 2cm
Navigatiehouder
Bagster tankhoes zwart + tanktas
Givi kofferhouders voor monokey V35 koffers
Topkofferrek monokey (Houder+rek+monokey adapterplaat)
Motorhoes groen Kawasaki (niet waterdicht)
Alles past zonder meer op een 2006-2011 ZZR1400
Als iemand interesse heeft, geef maar een gil via een PM
Vandaag mijn vance & hines Cs one gemonteerd, wat een bruut geluid.
En ook de vorm van de dempers vind ik mooi, volgens mij okk niet veel van in NL.
[afbeelding]
Yep dat was die set.
Vance & hines is heel bekend merk, de akrapovic onder de choppers en harleys zeg maar.
Voor sport motoren zie je ze een stuk minder in NL maar in amerika verkopen ze veel.
Geluid is heel mooi, donker en laag. Ik hou de Db killers erin omdat ze anders te luid zijn.
Met name de vorm vind ik mooi staan bij de zzr.
Hallo ,
Even voorstellen :
Ik ben marcel uit zaandam .
ik zit me de laatste tijd meer te verdiepen in de zzr 1400 van bouwjaar 2007 tot 2010 en wil binnenkort wel een keer proefrijden , waarschijnlijk op een 2010 model met 29.000km op de teller .
Moet ik nog ergens goed op letten ? zijn er bepaalde zwakheden bij dat model ?
Momenteel rijd ik een pan europan st1100 als tourbike en de fireblade 929 rr om even lekker los te gaan .
Ik denk kwa zithouding dat de zzr 1400 daar ergens tussen in zit .
Alvast bedankt .
Mvg Marcel
Marcel welkom,
Volgens mijn zijn er maar weinig tot geen slechte berichten over de ZZR-1400.
Wel is vanaf het 2008 model de toerental onderin aangepakt, 2006-2007 modellen schijnen wel een verschil te zijn met optrekken in vergelijking met 2008-. Bij een 2006-2007 is dit op te lossen met een Gipro Atre die de begrenzing onderin weghaalt waardoor de motor beter en krachtiger optrekt.
Verder qua zithouding is het moeilijk om advies te geven dit hangt echt van jezelf af. Je hoort altijd dat iedereen wat rechterop zitten fijner vind, maar in de praktijk heb ik het anders ervaren. Ik stapte na 13 jaar alleen maar echte sportmodellen te hebben gehad over op de zzr, maar mis de sporthouding wel erg aangezien ik meer last heb van me lichaam dan bij een sportmodel waarbij je op je polsen leunt. Sinds kort heb ik er weer een zx12 bij en rij daar toch wel wat relaxter op. Maar heb ook toen overwogen een hayabusa aan te schaffen, maar daarmee te vergelijken vond ik de zzr toch wel weer fijner zitten.
Hopelijk kun je er wat mee en hou ons op de hoogte.