Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.770
- 16.513
Goedhart en de eigenaar vertelde dit.Welke dealer is dat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goedhart en de eigenaar vertelde dit.Welke dealer is dat?
Ja, ik volg de geruchten over de ZX-4R al sinds vorig jaar februari.Ok, tnx. Ik ga binnenkort hier (Gelderland) even naar de twee Kawa-dealers en toetsen of dat bij hen ook zo is. Tot de zomer van 2024 wachten is euhm ... uitdagend te noemen
Ik twijfel er bij een vierhonderd viercilinder ook wel een beetje aan.Oeh, die BMW is ook wel erg dik. De scoops althans. Maar 140 pk, hoe graag ik ook zou willen, is voor mij gewoon niet verstandig. Dat is zo mooi aan die Kwaak; 80 pk is zat. Als ik ooit weer minder afhankelijk ben van mijn rijbewijs komen er weer veel andere mogelijkheden bij
Voordat ik het ga teruglezen / Googlen kan jij dat vast mooi vertellen wat het verschil is.Zo te zien komt hier dan alleen de RR, niet de R en R SE.
Ik denk technische snufjes. Je moet toch dat andere doen.Voordat ik het ga teruglezen / Googlen kan jij dat vast mooi vertellen wat het verschil is.
Een beetje researchwerk voor een bepaalde website.Ik denk technische snufjes. Je moet toch dat andere doen.
Als het geen A2 is, doe ik er geen extra moeite voor. Ik heb ook andere dingen hier nu te doen.Een beetje researchwerk voor een bepaalde website.
Ik ben aan het trainen.
Maar komt goed.
Best veel toch ?Rijklaar gewicht
189 kg
177 kg. Maar goed, die had maar 59 pk. Nu heb je er 77 en met ram air 80 pk.Ja, valt aardig tegen.
Wat weegt een zxr400?
Ja, nauwelijks minder dan mijn S1000RR zonder catalysator en op carbon wielen.Rijklaar gewicht
189 kg
Het is als dikke fiets voor Azië ontworpen.Blijkbaar denk niemand dat er een markt voor een lichte motor is rond de honderd pk met top vering en remmen
Is waarschijnlijk te duur in vergelijking met concurrentie
In dat gekke verkeer bij de drukke steden.Is ook zo. Als je maar hard genoeg weigert te remmen kan je ruim comfortabel dood op een 125.
Ik geloof dat je India onder een bepaalde cc klasse niet op de snelweg magIn dat gekke verkeer bij de drukke steden.
Maar een 125 kon wel zo hard als een auto.
En in de bergen met de vele blinde bochten is dat erg gevaarlijk vertelde de toerguide.
Een 320cc (mijn R3) is dus helemaal een dikke motor.
Wat je daar nou mee moest doen.
Maar de ZX-4R zal ook in India als dikke bike verkocht worden.
En ze gaan daar langzamerhand ook wennen aan wat grotere motorfietsen.
Dezelfde motor voor 70% van de prijs hier?
Ik heb wel gezien dat een Royal Enfield daar net iets over de drie mille doet.
Ligt er natuurlijk aan wat je zoekt. Voor op de openbare weg heb ik liever de 400cc screamer waar ik het maximale uit kan halen, dan een 600 waar ik in Nederland eigenlijk met 2 versnellingen al genoeg aan heb. Dat is voor iedereen anders.Mijn enthousiasme ook wel aardig getemperd. Behoorlijk geld voor een 400cc, de nieuwe ZX6R zou een veel logischere keuze zijn… Voor om en nabij €2,5k meer?
Ik ben benieuwd wat de levertijd is.Ligt er natuurlijk aan wat je zoekt. Voor op de openbare weg heb ik liever de 400cc screamer waar ik het maximale uit kan halen, dan een 600 waar ik in Nederland eigenlijk met 2 versnellingen al genoeg aan heb. Dat is voor iedereen anders.
Ik moet eerlijk zeggen dat die 11k me nog meevalt. Volgende week ga ik naar de dealert om er 1 te bestellen. Hopen dat ik er in het najaar nog wat kilometers op kan zetten.