Kawasaki Zx6-R onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
@wilbert de stuurgewichtjes hebben wat gebruiksschade en zijn hier en daar iets roesti binnenin. Even een klein spuitbusje eroverheen en ze zijn weer als nieuw. voor 15 euro mag je ze overnemen
 
Ja hoor heb ze nog liggen heb alleen niet het plaatje erbij wat normaal achter je kuip zit. Verder zijn de netjes en compleet
 
Gekke vraag mischiens maar verkoop je de linker achtertse handvat? op de foto van jou is het rechts.
full
 
Ja hoor heb ze nog liggen heb alleen niet het plaatje erbij wat normaal achter je kuip zit. Verder zijn de netjes en compleet


Plaatje wat achter de kuip zit?? Deze knippers zijn volgens mij hetzelfde als van een 98/99-er ZX-9R en bij dit type wordt de rubberen voet (zit aan het knipperlicht) in de kuip geklemd. Dat rubber is bij mij niet best meer (uitgedroogd), vandaar ik andere knippers zoek.
 
Gekke vraag mischiens maar verkoop je de linker achtertse handvat? op de foto van jou is het rechts.
[afbeelding]

Bedoel je het bijrijders handvat?

Voor de knippers moet ik even kijken dan hoe het rubber eruit ziet dat laat ik je nog weten
 
Laatst bewerkt:
Heavyr schreef op 28 februari 2011 @ 23:18~[/message]:




Bedoel je het bijrijders handvat?

Voor de knippers moet ik even kijken dan hoe het rubber eruit ziet dat laat ik je nog weten

Ja inderdaad. De linker handvat bij de duo zit.
 
De knipperlichten die ik nog heb liggen hebben niet dat rubber randje om ze in de kuip vast te zetten dus moet je helaas teleur stellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan