Kawasaki ZX6R '03 met 25 kW op kenteken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark-J

MF veteraan
9 apr 2007
17.425
1
Amsterdam
Bij deze zet ik mijn Kawasaki ZX6R met 25 kW op kenteken te koop (motor is in 2005 op kenteken gekomen).

De motor heb ik vorig jaar gekocht bij een motorzaak, de motor heeft toen bij 22.500 km een grote beurt gehad. Momenteel staat er 36.000 km op de teller en is er begin van dit jaar nieuwe olie en een filter op/in het blok gegaan. Hieronder een aantal belangrijke punten omtrent de motor:

- Onlangs nieuwe set banden gemonteerd (Conti Road Attack), nog goed voor vele kilometers!
- Ongeveer 5000 km terug nieuwe remblokken gemonteerd (gesinterde Lucas blokjes).

Verder is de motor voorzien van vele extra’s, hieronder staan een aantal genoemd:

- Stalen remleidingen in kleur.
- Vele carbon onderdelen.
- Smoke dubble bubble kuipruitje.
- Mivv GP demper (dB-killer aanwezig, dan ook voorzien van E-keur).
- Valtermoto uitlaatbeugel.
- Verstelbare koppelings- en remhendel.

De motor heeft op de linker- en rechterzijde wat lichte gebruikerssporen in de vorm van krassen en een schaafplekje op het dynamodeksel (zit nu carbon cover overheen). Aan de rechterzijde is het carbondeksel op het koppelingsdeksel iets geschaafd. Ook hier zitten wat krassen en een barst, hetgeen ikzelf weer heb opgeknapt. De demper is ook ietsjes geschaafd, maar niks dramatisch.

Hieronder nog een aantal foto’s om het af te maken:

1378084153_5_EeFz.jpeg


1378073253_5_9Z1j.jpeg


1375488162_5_oM2T.jpeg


1375488279_5__icQ.jpeg


1375488472_5_MDlG.jpeg


Last but not least, als vraagprijs vraag ik 4200 euro. Inruil van een Z1000 of andere snelle naked is mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan