Kawasaki zx6r 1998

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolf75

MF veteraan
31 mei 2003
4.855
0
Boxmeer
Motor van mijn vriendin gaat in de verkoop;
Kawasaki zx6r van 1998. Kilometerstand:34039. Geheel origineel. Alleen spatbord is ingekort en kleine richtingaanwijzers gemonteerd.

dsc00601za3.jpg

dsc00606bw4.jpg

dsc00600fn5.jpg

dsc00603xt7.jpg


Richtprijs 3750,-
 
wil iedereen zijn kawasaki kwijt ofzo?

allemaal overstappen op suzuki zeker :]

maar wel een mooie fiets, ziet er goed verzorgd uit :)
 
Ik wil zeker mijn Kawasaki niet kwijt en al helemaal geen Suzuki. ;) Mijn vriendin stopt met rijden vandaar.
 
staat van banden en overige slijtage delen? ;)
Beetje onderhouds historie?
Is wel makkelijk voor de potentiële kopen :)
 
Laatst bewerkt:
Banden zijn als nieuw. De haartjes staan nog op de zijkant. Toen mijn vriendin hem kocht heeft die een 30000km beurt gehad. Door het weinige rijden gaat de bike nu weg. Ketting en tandwielen zijn volgens mij ook nog lang niet aan vervanging toe. De tijd dat mijn vriendin hem heeft gehad is er heel rustig mee gereden. De eigenaar ervoor was aan de banden te zien ook niet zo'n harde rijder. We hebben er geen boekjes bij gekregen. De vorige eigenaar was een aangetrouwde neef van een vriend van mij, dus de historie tot ongeveer 5 jaar terug is goed, daarvoor kan ik niks van zeggen, maar zoals de bike rijdt was daar ook niks mis mee.
 
wil iedereen zijn kawasaki kwijt ofzo?

allemaal overstappen op suzuki zeker :]

maar wel een mooie fiets, ziet er goed verzorgd uit :)

Haha Suzuki man laat me niet lachen die Suzuki boys proberen iedereen op een Suz te krijgen maar de meeste Kawa rijders hebben genoeg hersens om er smakelijk om te lachen om zo,n opmerking _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Haha Suzuki man laat me niet lachen die Suzuki boys proberen iedereen op een Suz te krijgen maar de meeste Kawa rijders hebben genoeg hersens om er smakelijk om te lachen om zo,n opmerking _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

:X



Wolfje moet hier nog een bike verkopen voor zijn vriendin en Suzuki-rijders zijn misschien ook wel potentionele kopers.............
 
Laatst bewerkt:
Haha Suzuki man laat me niet lachen die Suzuki boys proberen iedereen op een Suz te krijgen maar de meeste Kawa rijders hebben genoeg hersens om er smakelijk om te lachen om zo,n opmerking _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-


de opmerking was ook niet 100% serieus bedoelt hè genie :P
 
Mijn eerste was een 95-er. Dat type was er tot 97. Vanaf 98 zijn ze een stuk verbeterd op verschillende vlakken.
 
Vette Bike :D

zit er ook iets van 25kw ofzo bij ?? begin volgende week met rijbewijs (motor). ben 18 dus moet 25kw rijden.

hoor ut wel
 
Nope, is gewoon vol vermogen en ik zou echt niet weten wat het kost om hem af te laten knijpen. Misschien kun je daar zelf naar informeren.
 
Mooi prijsje voor een zeer nette strakke fiets. :Y



Maar je houdt dus van poetsen begrijp ik, Wolf?

Doe je de velgen ook na ieder ritje? :+ (ik niet :N, gaat me ff te ver )

Kick! :W
 
Vette Bike :D

zit er ook iets van 25kw ofzo bij ?? begin volgende week met rijbewijs (motor). ben 18 dus moet 25kw rijden.

hoor ut wel


Deze fiets is zeer antrekkelijk voor 25Kw rijders heb toen destijds ook precies zo'n fiets gekocht.

Aangezien het bij dit type fietsen een fluitje van een cent is en inderdaad +/- zo'n €100,- kost moet overigens wel bij een dealer gebeuren geloof ik.

(na een proefrit op de desbetreffende fiets wist ik al dat dat 25Kw verhaal 'm overigens niet ging worden hehe heb hem nooit op 25Kw gezet :X

Kickje voor deze erg mooie kawa blijft een super model vooral dat kontje :W
 
Mooi prijsje voor een zeer nette strakke fiets. :Y



Maar je houdt dus van poetsen begrijp ik, Wolf?

Doe je de velgen ook na ieder ritje? :+ (ik niet :N, gaat me ff te ver )

Kick! :W

Heb bij mijn eigen zx9r zwart/antraciete velgen en daar valt de vuiligheid niet zo op, maar toch wordt die toch wel om de 3 ritjes ofzo effe gepoetst. Ik vind dat zo'n ding er strak bij moet staan.
 
Heb bij mijn eigen zx9r zwart/antraciete velgen en daar valt de vuiligheid niet zo op, maar toch wordt die toch wel om de 3 ritjes ofzo effe gepoetst. Ik vind dat zo'n ding er strak bij moet staan.

Is wel een goeie attitude denk ik. 8-)

Tja, ik poets ook best wel veel, maar moet eigenlijk eerst een voorbok hebben, anders is 't gewoon teveel gepiel voor me, om de voorvelg schoon te maken/houden (sandberg bedenkt opeens een nieuw mogelijk kado wat z'n vriendin 'm kan geven *D :Y )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan