Kawasaki zx6r 1998

Dank je!!

ff sparen? ja mischien wel ik weet niet hoe rijk je ben.............nooit rijk genoeg waarschijnlijk :9
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst (alleen niet mijn smaak zo'n srad.........en jammer dat de mijne het niet was voor jou :9 )

maar dan nog veel rijplezier!!
 
ECHT HE!! onbegrijpelijk |(

er stond een ander te wachten maar die is inmiddels verkocht........... ;(
 
Mail anders even je uiterste prijs naar ruud <punt> deenen <apenstaartje>gmail<punt>com

Wil wel wat extra foto's en onderhandelen :Y
 
Mag ook wel even naar tim.rijfers apending gmail .com
Mijne gaat morgen de deur uit, dus eens zien wat we kunnen betekenen voor mekaar *D
 
Mail anders even je uiterste prijs naar ruud <punt> deenen <apenstaartje>gmail<punt>com

Wil wel wat extra foto's en onderhandelen :Y


het is natuurlijk je eigen keus maar als je nu ineens een motor koop duurder als mij ben je erg triest bezig |(

TS :

Mooi dingetje :Y
 
het is natuurlijk je eigen keus maar als je nu ineens een motor koop duurder als mij ben je erg triest bezig |(

TS :

Mooi dingetje :Y


Even serieus :? , mischien is dit een reactie voor in je eigen topic
en vind het wel knap dat jij weet dat deze duurder is dan jou kawa :? is dat niet zijn eigen keus of ben jij nou triest bezig??
begrijp ik jou bericht helemaal verkeerd??!!

Trouwens ik citeer... groen is voor meelopers???
nee groen is mooi :}
 
Even serieus :? , mischien is dit een reactie voor in je eigen topic
en vind het wel knap dat jij weet dat deze duurder is dan jou kawa :? is dat niet zijn eigen keus of ben jij nou triest bezig??
begrijp ik jou bericht helemaal verkeerd??!!

Trouwens ik citeer... groen is voor meelopers???
nee groen is mooi :}
Nah, was op mij gericht, ben ook bij zijn motor geweest om te kijken, maar kon het geld niet opbrengen.

Heb nu een andere motor gekocht :)

Succes met de verkoop, is een mooie motor :Y

Owja, groen = het best :+
 
Even serieus :? , mischien is dit een reactie voor in je eigen topic
en vind het wel knap dat jij weet dat deze duurder is dan jou kawa :? is dat niet zijn eigen keus of ben jij nou triest bezig??
begrijp ik jou bericht helemaal verkeerd??!!

Trouwens ik citeer... groen is voor meelopers???
nee groen is mooi :}


gaat me erom zoals hij zelf zegt dat hij bij mij geweest is ik heb hem een prijs verteld en vervolgens krijg ik te horen dat het hem te duur is :Y
naja niks aan te doen helaas maar als ik dan later lees dat hij een andere kawa wil onderhandelen terwijl daar de prijs hoger van ligt dan ben je bij mij verkeerd want dan had ie gewoon eerlijk moeten zijn B|

niks meer of minder en ook niks naar jou gericht hoor en kwa kleur ach daar zijn meningen over verdeeld :+
 
Het maakt toch niet uit waar hij wil onderhandelen, en ok hij heeft het geld niet en vraagt dus aan mij wat ik ervoor wil hebben dat gaat jou dat toch niks aan?
iedereen is toch vrij om te doen?
ok hij had gewoon eerlijk kunnen zijn (ook tegen mij)

en hoe kom je erbij dat dit een duurdere fiets is? er staat geen prijs bij!!
maar geeft niet ,maar vecht dat niet hier uit dan.

enne groen...........ja wat je zegt........maar wel mooi :9~
 
Het maakt toch niet uit waar hij wil onderhandelen, en ok hij heeft het geld niet en vraagt dus aan mij wat ik ervoor wil hebben dat gaat jou dat toch niks aan?
iedereen is toch vrij om te doen?
ok hij had gewoon eerlijk kunnen zijn (ook tegen mij)

en hoe kom je erbij dat dit een duurdere fiets is? er staat geen prijs bij!!
maar geeft niet ,maar vecht dat niet hier uit dan.

enne groen...........ja wat je zegt........maar wel mooi :9~~


laatste kick :W

prijs staat op 1e pagina in alle berichtjes :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan