Kawasaki ZX6R 2001

Status
Niet open voor verdere reacties.

riksz

Die hard MF'er
5 jun 2007
566
22
Noordwijkerhout
Te koop ZX6R 2001 Circuit Racer.


Te koop wegens te weinig rijden.


De laatste keer dat ik gereden heb is 1,5 jaar geleden, daar is deze fiets niet voor bedoeld..
Het ziet er niet naar uit dat ik dit jaar wel ga rijden..


Het is een goed onderhouden motor, natuurlijk moet de motor nu wel een beurtje krijgen, nieuwe olie en filter en alles even nalopen.


De ZX6 heeft altijd bij de vorige eigenaar en bij mij in droog in de garage gestaan.

4 liter Castrol Power RS krijg je er bij en ik heb nog een set Performance Friction Brakes Carbon Metallic remblokken erbij. Niet goedkoop, maar dan heb je wel wat.


De vorige eigenaar heeft het blok licht laten tunen, de nokkenassen zijn geslepen en de inlaatpoorten uitgeveild.
En daarna is de motor afgesteld.


De motor is erg snel en door het hoge koppel makkelijk te rijden. De motor is sneller de bocht uit dan mijn race maat zijn Kawa ZX6RR.

De versnellingsbak heeft ook geen kuren. De motor is erg betrouwbaar en heeft de vorige eigenaar en mij nooit in de steek gelaten

Er zit een Reiger monoshock op en Ohlins voorveren.

De accu is ook helemaal nieuw.

Met het remgedeelte zit het ook goed, remt als een malle door de stalen remleidingen en zwevende schijven.

Het is natuurlijk geen nieuwe motor met nieuw kuipwerk en geen gebruikerssporen, maar voor dit geld kun je niet met je eigen straatmotor op het circuit gaan rijden, als je met je straatmotor onderuit gaat ben je wss meer kwijt dan de prijs voor deze Kawa..



De bokjes en bandenwarmers zitten er niet bij, die heeft mijn race maat geerft:)



De prijs is 1150 euro.


Te bezichtigen in Noordwijkerhout.
 

Bijlagen

  • ZX6R 1 - kopie.JPG
    ZX6R 1 - kopie.JPG
    42,1 KB · Weergaven: 70
  • ZX6R 2 - kopie.JPG
    ZX6R 2 - kopie.JPG
    38,5 KB · Weergaven: 69
  • ZX6R3 - kopie.jpg
    ZX6R3 - kopie.jpg
    30,9 KB · Weergaven: 60
  • ZX6R4 - kopie.jpg
    ZX6R4 - kopie.jpg
    33,9 KB · Weergaven: 71
  • ZX6R5 - kopie.jpg
    ZX6R5 - kopie.jpg
    34,5 KB · Weergaven: 61
  • ZX6R6 - kopie.jpg
    ZX6R6 - kopie.jpg
    30,3 KB · Weergaven: 66
  • ZX6R7 - kopie.jpg
    ZX6R7 - kopie.jpg
    30,8 KB · Weergaven: 62
  • ZX6R Olie Blokken 9 - kopie.jpg
    ZX6R Olie Blokken 9 - kopie.jpg
    33 KB · Weergaven: 57
  • ZX6R Dyno 8 - kopie.jpg
    ZX6R Dyno 8 - kopie.jpg
    46,8 KB · Weergaven: 69
Nog een foto van de Reiger monoshock.

Voor grotere foto's PM, zie dat ze best wel klein zijn geworden..
 

Bijlagen

  • IMG_20200119_140741.jpg
    IMG_20200119_140741.jpg
    151 KB · Weergaven: 34
Vergeten erbij te zetten..er zit ook snelgas op en de originele uitlaat zit er ook bij.
Niet dat je met de Giannelli geluidsproblemen hebt.

Alleen altijd op Zolder uitkijken natuurlijk, maar daar krijg je met je solex nog een zwarte vlag van die aardige man daar...
 
Vergeten erbij te zetten..er zit ook snelgas op en de originele uitlaat zit er ook bij.
Niet dat je met de Giannelli geluidsproblemen hebt.

Alleen altijd op Zolder uitkijken natuurlijk, maar daar krijg je met je solex nog een zwarte vlag van die aardige man daar...
Nog te koop.

Het seizoen komt er bijna weer aan...

3 weken geleden de motor gestart, het blokt loopt nog steeds erg mooi rond.

Er zit nog iets marge in de prijs.
 
Jeetje.... een hoop motor voor dat geld zeg. Ik ben niet op zoek, en ik vrees nu bijna helemaal niemand. Maarja, als je toch eens wil beginnen met circuitrijden is dit wel een kans lijkt me :t
 
Ja toch? Ga je een keer met je straatmotor onderuit ben je heel wat meer kwijt....

In onderdelen krijg je er wss nog meer ervoor, maar dat is zonde natuurlijk. Super mooie en goede fiets om te gaan racen.
En kan nog zeer goed meekomen met de nieuwere fietsen:9

De goede tijden komen 100 procent zeker weer hoor. Je kan je racer dan maar vast in huis hebben:9~

Dank voor je bericht!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan