Kawasaki ZX6R 2002 25KW

Lago

Die hard MF'er
1 jan 2006
354
0
Gemonde
Mede MF-ers en ander spamvolk!

Vanuit het studenten uit het zuiden topic ook hier even komen kijken...

na 1 1/2 fanatiek autoliefhebber te zijn geweest in de duitse autoscene begint mijn oude passie weer te kriebelen! Ik ben dan ook van plan binnenkort te gaan lessen (als het een beetje opschiet met mijn nieuwe baan) helaas ben ik nog geen 21 dus ook ik mag het motorrijden onder de knie gaan krijgen op een 25 kw machientje.

Nu heb ik met een goede vriend van mij overlegd, en hij is zijn 25kw tijd al voorbij, en wil graag een Aprilia Tuono gaan kopen...dus de 25kw zxer komt vrij...een mooie kans die ik niet ga laten schieten....motor is bij mijn maat goed onderhouden, maar het is waarschijnlijk wel een import fiets want hij heeft pas in 2006 een NL kenteken gekregen. (overigens pas in 2008 op 25kw op kenteken gezet) dus ik hoef niet bang te zijn dat ik m in duitsland moet afvoeren en weer op vol vermogen moet invoeren als mijn 25kw tijd voorbij is.

Het enige waar ik een beetje mee in mijn maag zit is de 37xxx die de fiets al op de teller heeft staan, door de dealer wordt voor mijn aankoop op mn maat zn kosten een carb synchronisatie gedaan en wordt de klepspeling gecontroleerd, ketting + tandwielen zijn oke, en de banden zijn gloedje nieuw, tevens is de monoshock vervangen en afgesteld. ( ik vind m zelf iets te hard maar dat zal misschien een kwestie van wennen zijn).

dus aan jullie de vraag...

Ben ik nog iets vergeten/ hebben jullie nog tips voor mij?

Met vriendelijke groetjes,

Lago!
 
Hoewel je er misschien al over uit was, heb mijn 98er gekocht met 37k op de klok ook, niks mis mee.

Is sowieso een oerdegelijk blok, heb net m'n 48k beurt gehad, stond geen klep verkeerd, hoefde niks vervangen te worden, en zelfs de carbs stonden maar ietsie niet synchroon :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan