Kawasaki ZX6R 2008 €7800,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Griffen

MF veteraan
18 okt 2002
2.186
0
Boxtel
Kawasaki ZX6R
Kilometerstand: 3.394 km
Segment: Supersport
Bouwjaar: sep 2008
Kleur: Groen
BTW/Marge: Marge
Garantie: Fabrieksgarantie tot September 2010

Prijs: 7800 euro

Te koop: Prachtige in nieuwstaat verkerende Kawasaki ZX6 R van September 2008. Deze motor heeft nog fabrieksgarantie tot September 2010. Kortom nog 2 hele seizoenen met fabrieksgarantie rijden. Nieuwprijs van deze motor was 11800 euro.

Meer foto's per email op aanvraag.

zx6r08.jpg

zx6r15.jpg

zx6r13.jpg

zx6r16.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je vraagprijs is in ieder geval erg scherp! Ga eens kijken wat inruil doet bij een dealer ;). Heb zelf een vergelijkbare fiets gehad waarbij ik er meer voor terug kreeg bij de dealer. Met nog meer km's ook (7700)
 
Laatst bewerkt:
Je vraagprijs is in ieder geval erg scherp!

Tja Crisis he... Kan wel de hoofdprijs vragen maar dan zit ik er in Juni nog mee. Veel lager wordt de prijs dus overigens niet want dan zit ik op de inruilprijs bij de dealer.
 
Je vraagprijs is in ieder geval erg scherp! Ga eens kijken wat inruil doet bij een dealer ;). Heb zelf een vergelijkbare fiets gehad waarbij ik er meer voor terug kreeg bij de dealer. Met nog meer km's ook (7700)

bij de dealer kocht je denk ik wat terug? dus met korting erbij zou goed kunnen. Los inruilen kan tegenvallen ;)

erg mooie motor!
 
Laatst bewerkt:
bij de dealer kocht je denk ik wat terug? dus met korting erbij zou goed kunnen. Los inruilen kan tegenvallen ;)

erg mooie motor!

Scheelt iets maar als ik alles in ogenschouw neem kwam ik dan niet veel lager uit ;) (Was een GSXR 600 k8 overigens).

Maar goed, motor verkopen en niets terugkopen? Rare gedachtengang.. Als je niet meer kunt rijden blijft het ding toch lekker staan tot iemand er een normaal bedrag voor wil betalen? Als je iets nieuws wilt koop je iets terug...

Maar goed, de beweegredenen staan er niet bij dus gissen is not done!
 
Zo vanavond weer even een rondje gereden, heerlijk!
Ennuh 255 op de teller loopt ie makkelijk :) (leeg stukje A2 en gaan!)
 
Laatst bewerkt:
Morgenavond is hij weer te bewonderen op de 80k wegen rond 's Hertogenbosch en Eindhoven!
 
Weet nog niet wat ik ga kopen maar neig naar een R1 of ZX10R. Ik heb overigens geen mailtje gehad van bovenstaande dus hij is nog steeds te koop.
 
Hmm blijkbaar is het een onmogelijke tijd om een motor te verkopen, moet er dan nog meer van de prijs af? :?
 
Misschien alleen het duurdere segment een beetje last van de economische mayonaise.
Nice bike though.
 
Mooi ding! Zo 1 wordt mijn toekomstige motor :)
Nu alleen de centen nodig voor een nieuwe auto.
Dus ja, als hij er volgend jaar nog staat kan je me bellen :)
 
Mooi ding! Zo 1 wordt mijn toekomstige motor :)
Nu alleen de centen nodig voor een nieuwe auto.
Dus ja, als hij er volgend jaar nog staat kan je me bellen :)

Hmm hoop toch dat hij eerder weg is dan volgend jaar, tja als het nog lang duurt wordt ie gewoon ingeruild bij de dealer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan