kawasaki ZX6R 2009 Originele BPF Showa voorpoten zgan

EvieR6

Die hard MF'er
1 apr 2007
362
0
Te koop wegens aanschaf andere voorpoten:

Kawasaki ZX6R 2009 Orginele BPF Showa voorpoten zgan

750 euro

voor vragen mailen en voor fotos ebrse@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
heb wel een foto maar krijg m er niet op..
en de prijs als je weet wat ie kost is het een goede prijs..
en als iemand echt belang heeft mailt ie wel en kan ik als nog een foto mailen..
fototje wil wel eens helpen
 
een hele mooie prijs? gast, voor dit geld heb je bijna een set ohlins vorkpoten op ebay!!! de gsxr poten zijn rond de 500 euro, en dan heb je meestal wat andere dingen erbij (remmen, clipons, kroonplaten etc. ...). je gaat NOOIT 900 euro krijgen voor OEM vorkpoten, niet van een kawasaki.

ik wil het niet afkraken ofzo, maar ik zit toevallig heel diep in de ebay wereld en nog nooit heb ik deze poten gezien voor meer dan 600 euro. en of ze daarvoor verkocht worden... goede vraag!
 
Als je het niet wilt afkraken ga dan ook niet reageren
Poten zullen wel als nieuw zijn en ieder bepaalt,
zijn of haar prijs.
Ik zeg up..............
 
heb wel een foto maar krijg m er niet op..
en de prijs als je weet wat ie kost is het een goede prijs..
en als iemand echt belang heeft mailt ie wel en kan ik als nog een foto mailen..

mail me de foto maar ff. zet ik hem er wel op :)
 
vorkpoten met bitubo cartridge + schokbreker bitubo, allebei afgesteld - 900 euro

voorvork kawasaki zzr1400 met kroonplaten, vooras en remklauwen - 745 euro

vorkpoten kawasaki zx6r 2008 in perfecte staat - 250 euro

vorkpoten gsxr 600 2006, verstalbare clipons en radiale remklauwen - 525 euro

en ik kan zo doorgaan... wie ga je nou wijs maken dat de gevraage prijs realistisch is??? die dingen staan bijna 1 jaar te koop en er is 0 interesse, dat zegt iets, toch? :) maakt mij niet uit, maar als er dan iets gezegd wordt over de prijs, begin dan niet meteen over "verstand" en "afkraken" en andere rotzooi, want zo zit het niet!

succes met verkopen... })
 
ga ajb iemand ander zijn toppic vervuilen!! ik heb hier nooit reactie op gegeven..
ik heb gewoon doorgekregen wat die dingen moeten kosten en hij weet vast wat ze nieuw kosten..en verder hoor je mij niet dus ga ajb ergens anders zitten auwehoeren.


vorkpoten met bitubo cartridge + schokbreker bitubo, allebei afgesteld - 900 euro

voorvork kawasaki zzr1400 met kroonplaten, vooras en remklauwen - 745 euro

vorkpoten kawasaki zx6r 2008 in perfecte staat - 250 euro

vorkpoten gsxr 600 2006, verstalbare clipons en radiale remklauwen - 525 euro

en ik kan zo doorgaan... wie ga je nou wijs maken dat de gevraage prijs realistisch is??? die dingen staan bijna 1 jaar te koop en er is 0 interesse, dat zegt iets, toch? :) maakt mij niet uit, maar als er dan iets gezegd wordt over de prijs, begin dan niet meteen over "verstand" en "afkraken" en andere rotzooi, want zo zit het niet!

succes met verkopen... })
 
dat doet die aoleks altijd word je een beetje moe van
heb al eens gereageerd, als die dat vind en het zo nodig kwijt moet pm de verkoper, verkoopster dan maar ga niet iemand zijn topic volpleuren met zulke ebay linkjes :r

net als die brembo klauwen die volgens hem te duur waren, zet die ene link van een site neer waar de prijs ex btw stond _O-


@TS succes met de verkoop, zijn mooie poten :Y
 
Laatst bewerkt:
als je de moeite had genomen om de links te bekijken, had je kunnen zien dat het geen ebay betreft, maar de verkoop afdeling van motor-forum :) hahaha. en die klauwen heb ik gehad en verkocht en toen kwamen ze weer een paar keer voorbij op ebay voor 6-700 euro, dus geloof me maar, ik weet waar ik het over heb. van die site was idd een foutje, maar dan nog!

waar ik moeite mee heb, meer moeite dan jij of ts hebben met mensen zoals ik, zijn super idiote prijzen voor dingen die de helft waard zijn. en als je er iets van zegt, dan denken ze meteen dat je alles voor een koopje wilt hebben of dat je hun topic wilt verknallen, al staat het spul een jaar te koop.

en nee, ik ben niet perfect maar als ik iets verkoop en er komt iemand zeggen van joh, die dingen staan daar voor de helft, dan ga ik mijn prijs aanpassen. anders ben je gewoon de meest egoistische persoon ooit!
 
als je de moeite had genomen om de links te bekijken, had je kunnen zien dat het geen ebay betreft, maar de verkoop afdeling van motor-forum :) hahaha. en die klauwen heb ik gehad en verkocht en toen kwamen ze weer een paar keer voorbij op ebay voor 6-700 euro, dus geloof me maar, ik weet waar ik het over heb. van die site was idd een foutje, maar dan nog!

waar ik moeite mee heb, meer moeite dan jij of ts hebben met mensen zoals ik, zijn super idiote prijzen voor dingen die de helft waard zijn. en als je er iets van zegt, dan denken ze meteen dat je alles voor een koopje wilt hebben of dat je hun topic wilt verknallen, al staat het spul een jaar te koop.

en nee, ik ben niet perfect maar als ik iets verkoop en er komt iemand zeggen van joh, die dingen staan daar voor de helft, dan ga ik mijn prijs aanpassen. anders ben je gewoon de meest egoistische persoon ooit!

Ach, ach aoleks; jij komt klaarblijkelijk een hoop aandacht tekort!
Wellicht verstandig om die op een andere plek te zoeken, dan op dit Forum!

@TS: schop voor deze mooie voorpoten!
 
en nee, ik ben niet perfect maar als ik iets verkoop en er komt iemand zeggen van joh, die dingen staan daar voor de helft, dan ga ik mijn prijs aanpassen. anders ben je gewoon de meest egoistische persoon ooit!

precies doe dat dan via pm ;) dart bedoel ik juist

ik heb verder niks tegen jou, en ik reageer niet in elk verkooptopic maar nu wilde ik dat toch even kwijt, als je iemand een pm stuurt blijft het topic clean en kan die persoon alrijd nog de prijs aanpassen
 
Terug
Bovenaan Onderaan