kawasaki zx6r ==>25kw :-\

Status
Niet open voor verdere reacties.

smirnoff

MF'er
20 mei 2004
73
0
sint niklaas
ben 18jaar. en zou graag een kawasaki zx6r willen overkopen.
deze is aankoopbaar met een motor van 25kw
nu, hieronder is de beschrijving van de moto die te koop staat, alleen is het zo
dat deze op vol vermogen staat :( geen 25kw dus
is het nog mogelijk om hem toch op 25kw te zetten?
nota: ben wel van belgie :( maar ook hier is hij aankoopbaar met 25kw...

beschrijving:


kawasaki van 97 eerste maal ingeschreven in 98 is voorzien van een devil uitlaat en valblokken er is ook een nieuw tandwielset geplaatst vooraan een kleiner tandwiel achteraan origineel + een niewe ketting, voorvork is volledig opnieuw afgesteld +onderhoud gekregen

misc
 
Bij verschillende tuningsbedrijven kun je deze laten knijpen. Bijvoorbeeld bij www.robsacc.nl. Dit kan 100% zeker. Denk aan zo'n 200 Euro. Je moet 'm dan verzekeren op vermogensuitdraai. Volgens mij kun je deze motor dan niet zo op kenteken vermeld krijgen. Opzich is dit geen probleem. Je kunt even zoeken naar de vele discussies die hier al over zijn geweest.

deze is aankoopbaar met een motor van 25kw

Wat bedoel je hiermee :?
 
dat je in de winkel kan kiezen in belgie, ofwel die kawasaki als 25kw of als full power....dat bedoelde ik :-)

thx voor info. maar om dus wettelijk in orde te gerake gaat het dus niet lukken :( snif *
 
dat je in de winkel kan kiezen in belgie, ofwel die kawasaki als 25kw of als full power....dat bedoelde ik :-)

thx voor info. maar om dus wettelijk in orde te gerake gaat het dus niet lukken :( snif *
Oh ik heb geen idee hoe dat in België zit! Dus ik trek me wijselijk terug.
 
@ Smirnoff ik ben ook van België. Wat die 25kw betreft. De moto moet als je hem koopt 25kw hebben op papier. Indien hij in het echt Full Power heeft en je wil hem terugtunen dan is dat ook mogelijk. Bij kawa steekt er een klein stopje in de radiator geloof ik. 200€ vind ik best wel veel hiervoor. Volgens mij is het toch minstens 50€ minder, maar ik ben niet zeker.

Mvg Yannickawa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan