Kawasaki ZX6R 636 2004

PeterN

MF'er
7 nov 2006
248
0
Reusel
Hoeft absoluut niet weg, maar eens kijken of er eventueel interesse is voor deze fiets.

Het betreft een zilvere zx6r 636 uit 2004.

12 K gelopen and still counting.

De extra's:

MRA hogere kuipruit.
Kleine knipperlichten.
Duo seat cover.
Kenteken houder.
BOS demper, Orginele zit er ook bij.
Rood velg lint.

Compleet vergeten te vertellen hij is ook nog eens 25kw :(
Foto's:

(Zonder BOS demper en zonder velglint)

img5616va2.jpg

img5617zw2.jpg


Nogmaals dit is puur om te kijken of er interesse is voor deze fiets. Bij een goed bod mag hij weg!

Groeten Peter
 
Laatst bewerkt:
kick voor deze hete peper ;)

wat zou je kopen als deze weg ging?
 
Dat is net iets teveel voor mij...zat meer te denken aan 4500...dan moet ik helaas verder zoeken...succes :)
 
Voor 4500 heb je weinig zx6r, of je moet een "oudere" willen rijden.

Bandit heb je wel een vrij nieuwe voor dat bedrag en is ook een heerlijke fiets ;)
 
Ik hoop toch minimaal rond de 7k te krijgen.
Klinkt heel naar een kut (ik vind het zelf ook jammer) maar je vangt eerder "maximaal" 7k voor je fiets hoor.

edit: ik zie ook valdoppen zitten vriend, das ook een extra ;)!
 
Laatst bewerkt:
Oohja helemaal vergeten!

Maar daarom zet ik hem hier ook neer om te kijken wat ik ervoor zou kunnen krijgen.
Kijk wanneer ik er niet genoeg voor krijg dan rij ik er zelf nog wel een tijd op, wat verder ook geen straf is. ;)
 
Ik denk dat je er rond de 6000 a 6300 voor krijgt ;)

Heb de mijn pas geleden gekocht was net geen 7000 kwijt en toen stond er bij mij 4200km op

Maar in iedergeval succes met de verkoop
 
Laatst bewerkt:
Denk persoonlijk wel dat er meer voor te krijgen valt. Er staat hier nu ook een blauwe voor 6500? maar aangezien dit een belgische motor is komen er nog wat kosten bij.

Toch bedankt en we zullen het wel zien ;)
 
Denk persoonlijk wel dat er meer voor te krijgen valt. Er staat hier nu ook een blauwe voor 6500? maar aangezien dit een belgische motor is komen er nog wat kosten bij.

Toch bedankt en we zullen het wel zien ;)

jup die van mij staat hier ook te koop, 6500 is een gemiddelde vraagprijs hier bij ons. Als ik er nog 6000 van kan krijgen ben ik meer dan tevreden :)

succes met de verkoop van de jouwe, ook knap in het zilver :9~ :}
 
Dan verzoek ik je vriendelijk om zo'n bod maar bij iemand anders neer te leggen.
Niet echt realistisch denk ik.
 
Dan verzoek ik je vriendelijk om zo'n bod maar bij iemand anders neer te leggen.
Niet echt realistisch denk ik.

ik denk het wel , als je hem inruilt bij een dealer op een gixxer anniv krijg je dat bedrag wat jij wilt er zeker niet voor!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan