Hallo allemaal,
Ik heb een vraag over mijn Kawasaki Ninja ZX6R '96 25KW
Ik heb al een tijdje last dat mijn motor uitvalt de eerste keer was een paar maanden geleden op de snelweg,
toen begon hij na een rit van zeg 15/20km op de snelweg te stotteren bij een constant toerental.
Toen viel hij uit en kreeg hem niet meer gestart na ong. 10min starte hij weer en kon ik naar huis rijden en het probleem niet meer gehad.
Hij is toen naar de dealer geweest en die konden ook geen problemen vinden ze hebben de carburateurs schoongemaakt en de benzinetank schoon gemaakt.
Daarna had ik een stuk gereden en heb ik het probleem niet gehad nu moet ik zeggen dat ik niet vaak rij.
Daarna zijn de volgende dingen nog gebeurt:
Olie ververst
Oliefilter vervangen
Luchtfilter vervangen
Bougies vervangen van warmtegraad 8 naar 9.
Benzinefilter vervangen
En heb een toevoeging bij de benzine gedaan om alles te reinigen daar hoorde ik gemengde verhalen over maar heb het toch gedaan.
Tijdje daarna wilde ik weer een tochtje maken naar Noordwijk vanaf Den Haag en toen ik de snelweg afkwam na wel een tijdje 10.000 toeren (150km/h) te hebben gereden,
kwam ik bij de stoplichten en reed toen op een 80 weg en toen begon hij weer te stotteren (alsof hij geen benzine kreeg) bij een constant toerental en zodra ik mijn koppeling inkneep viel hij gelijk uit.
Na 5min startte hij weer en heb ik de weg naar Noordwijk kunnen vervolgen en geen probleem meer gekregen.
Kan iemand mij vertellen wat het probleem is? Ik rijd niet vaak maar als ik rij wil ik gewoon normaal kunnen rijden zonder dat hij opeens gaat inhouden.
Ik hoop voldoende te hebben verteld anders hoor ik het nog wel.
Alvast bedankt,
DoC
Ik heb een vraag over mijn Kawasaki Ninja ZX6R '96 25KW
Ik heb al een tijdje last dat mijn motor uitvalt de eerste keer was een paar maanden geleden op de snelweg,
toen begon hij na een rit van zeg 15/20km op de snelweg te stotteren bij een constant toerental.
Toen viel hij uit en kreeg hem niet meer gestart na ong. 10min starte hij weer en kon ik naar huis rijden en het probleem niet meer gehad.
Hij is toen naar de dealer geweest en die konden ook geen problemen vinden ze hebben de carburateurs schoongemaakt en de benzinetank schoon gemaakt.
Daarna had ik een stuk gereden en heb ik het probleem niet gehad nu moet ik zeggen dat ik niet vaak rij.
Daarna zijn de volgende dingen nog gebeurt:
Olie ververst
Oliefilter vervangen
Luchtfilter vervangen
Bougies vervangen van warmtegraad 8 naar 9.
Benzinefilter vervangen
En heb een toevoeging bij de benzine gedaan om alles te reinigen daar hoorde ik gemengde verhalen over maar heb het toch gedaan.
Tijdje daarna wilde ik weer een tochtje maken naar Noordwijk vanaf Den Haag en toen ik de snelweg afkwam na wel een tijdje 10.000 toeren (150km/h) te hebben gereden,
kwam ik bij de stoplichten en reed toen op een 80 weg en toen begon hij weer te stotteren (alsof hij geen benzine kreeg) bij een constant toerental en zodra ik mijn koppeling inkneep viel hij gelijk uit.
Na 5min startte hij weer en heb ik de weg naar Noordwijk kunnen vervolgen en geen probleem meer gekregen.
Kan iemand mij vertellen wat het probleem is? Ik rijd niet vaak maar als ik rij wil ik gewoon normaal kunnen rijden zonder dat hij opeens gaat inhouden.
Ik hoop voldoende te hebben verteld anders hoor ik het nog wel.
Alvast bedankt,
DoC
Laatst bewerkt: