Kawasaki ZX6R '98 (25KW)

GTOfire

MF'er
23 okt 2005
46
0
Specs:
Kawasaki ZX6R uit 1998
50.000Km, zal met februari rond 51K liggen.
Gaat binnenkort nog even weg voor een beurt en een nieuwe voorband, de achterband is nog zeker 5K niet aan vervanging toe.
Stand van slijtageonderdelen ligt zo rond de 60% gebruikt.
25Kw (kenteken en motorisch, geen valschspealereij)

Richtprijs 2975,- , een leuk bod mag ook altijd.

Pics:
1s.jpg

2s.jpg

3s.jpg

4s.jpg

5s.jpg

De foto's zijn in warmere tijden gemaakt :)

Reply of e-mail (zie profiel) met vragen en ik zal ze zo snel mogelijk beantwoorden.
 
Moet 'ie ook omgekeurd worden als je met vol vermogen gaat rijden [verzekeringstechnisch] of mag dat zonder kentekenaanpassing?
 
bedankt sjwoops :)

en over het terugvoeren:

ik meen officieel van wel. Lijkt me dat er door de politie niet snel moeilijk gedaan word (je rijdt immers op een motor waar je een rijbewijs voor hebt), maar eigenlijk moeten de papieren kloppen met de motor. Volgens deze poster:
Motor-Forum
is er een kleine kans op problemen en kan je bij het RDW voor 25 euro het kentekenbewijs om laten zetten.

Overigens, als je via een dealer de terugvoering doet i.p.v. zelf het setje eruit halen maken zij het zowiezo in orde met het RDW.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn oog laten vallen op een Daytona 675 of GSX-R750. Weet nog niets zeker, dus ik heb nog wel ff de tijd om deze te verkopen, maar ik ben na 40K in de afgelopen 2 jaar wel een beetje toe aan iets anders.

Ik denk dat ie op volvermogen omdat ik er zo goed bekend mee ben wellicht te snel zou gaan vervelen (te snel als in na 1-2 jaar), dus ik wil nu op zoek naar iets anders nu ik deze nog een beetje redelijk kwijt kan. Als ik er over anderhalf jaar achter kom dat ik toch iets anders had gewild krijg ik em met 80K op de teller niet echt fatsoenlijk meer weg denk ik :)
 
behoudens een koper die zich ondanks mondelinge overeenkomst bedenkt is ie verkocht *o*
 
Terug
Bovenaan Onderaan