kawasaki zx6r als circuitmotor, wie ooooh wie

alsta-rr

MF'er
16 apr 2008
39
0
Hallo bikers, wie heeft een zx6r als circuit motor en wat is je ervaring met deze fiets op het circuit? Ik weet dat kawa super stuurt, maar kan het qua snelheid ook met de andere 600cctjes meekomen?
Als iemand ervaring heeft met deze fiets laat het me graag weten en eventuele tips zijn altijd welkom !!!!!!!

Let me know
 
Ik heb er een uit 99. Hij heeft gepolijste inlaatkanalen en andere nokkenassen, ik heb nog niet met alle andere 600's gereden natuurlijk, maar bij de meeste (iig uit +/- hetzelfde bouwjaar) loop ik hard weg op het rechte stuk. Super ding. Alleen de remmen werken niet goed bij mij, die worden naarmate de sessie vordert steeds slapper :(

Verder vind ik het echt een TOP motor !
 
Ik heb er een uit 99. Hij heeft gepolijste inlaatkanalen en andere nokkenassen, ik heb nog niet met alle andere 600's gereden natuurlijk, maar bij de meeste (iig uit +/- hetzelfde bouwjaar) loop ik hard weg op het rechte stuk. Super ding. Alleen de remmen werken niet goed bij mij, die worden naarmate de sessie vordert steeds slapper :(

Verder vind ik het echt een TOP motor !

19 mm radiale pomp van brembo er op frotten. Lost alles op ;)
 
is een supermotor zeg ik als honda fan, ik heb er zelf ook 1 gehad 98er (ex pajic)

ik zou hem alleen ff naar pajic brengen en hem daar laten afstellen

ik ken iemand die dat gedaan heeft (daar was ik te knieperig voor)

en ik kon hem met mijn cbr600rr uit 2003 nauwelijks bijbenen
ook qua remmen en sturen tijdens de zac 30-4 op zolder

www.pajic-racing.nl

er zit echt niet zoveel verschil in fietsen,meer in de coureurs :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een 2003 ZX6RR (ex-Pajic fiets). Loopt als een zonnetje en stuurt super. Power/koppel kan prima met moderne 600s meekomen. Uiteindelijk is mijn gestuntel de grootste beperking, alhoewel ik er genoeg 1000s mee zoek gereden heb })

Op het 2003 model zitten al radiale remmen en dat gecombineerd met wave discs remt fantastisch.
 
Laatst bewerkt:
Oooja, had ik al gezegd dat ik ook zo'n topfiets had ??

08AE8220-398.jpg


:P
 
Hallo kawa liefhebbers, hahahaha. Bedankt voor de reacties. Ik heb er een op het oog voor het circuit daarom. Maar mij is verteld dat de kawa's wat gevoeliger zijn als andere merken. Lijkt me sterk maar ja. Zodoende de vraag of jullie ervaring met de greenmachine hebben op het circuit.
 
Die stelling kan ik voor je ontkrachten 8-) Kawa's geven geen (niet meer dan andere merken ;)) problemen op het circuit. Mits je ze goed onderhoud, maar dat geldt voor ieder merk.
 
2 mei was er een Honda naar de klote gegaan op Assen, dus alles kan ! Gewoon knallen met die Kawa !
 
Is het niet zo dat pajic net even iets meer met zijn blok doet dan een recreatierijder :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan