Kawasaki ZX6r bij 1.96m

FallenAngel

MF'er
13 okt 2003
148
0
Heerlen
Ik ben 1.96m lang, maar ben nog aan het lessen. Eind deze maand hoop ik mijn rijbewijs te hebben. Mijn interesse gaat uit naar een Kawasaki ZX6R Ninja model 98/99.

Nu is mijn vraag; ben ik niet te lang voor deze motor? En als het zo is welke motor zou dan beter voor mij geschikt zijn?
 
Een ZX9 98-99 is een stuk beter omdat deze ruimer is. Het kan wel maar je zit wat meer opgevouwen. Ik zit met mijn 1.87 veel mooier op de 9 als op de 6!!!
 
volgens mij past dat wel hoor, ik ben zelf 1.95 en rij op een gpz600r (het houdt niet over maar het past net), ik pas ook goed op een r6 ook geen probleem.
Tip: gewoon proberen. ;)
 
Ik ben 1.96m lang, maar ben nog aan het lessen. Eind deze maand hoop ik mijn rijbewijs te hebben. Mijn interesse gaat uit naar een Kawasaki ZX6R Ninja model 98/99.

Nu is mijn vraag; ben ik niet te lang voor deze motor? En als het zo is welke motor zou dan beter voor mij geschikt zijn?
Dat gaat prima, ik heb ook een tijdje op een 99-er gereden, ben er zelfs mee op vakantie naar Italië geweest en ben 1.93m.
Het zit comfortabeler dan een Firestorm, je hebt met een Kawa het idee dat je op de motor zit, waar je met een Honda het gevoel hebt dat je er meer in zit. Klinkt raar... Er zit ook een fatsoenlijke kuipruit op, niet zo minimaal als b.v. de R6, waardoor je met een beetje lengte toch nog enigzins beschermd zit.
 
goeie keus gewoon voor een zx6 gaan,ik vind hem beter rijden als een zx9 van dat bouwjaar (zx9 heeft een bredere tank en is wat zwaarder) en verder een 600cc is de ideale beginnersfiets,als je eenmaal kunt rijden hou je de grote jongens ook wel bij op de zwaarder motoren
succes die van mij is volgend jaar pas te koop
 
Ik ben wat motoren gaan passen.

De zx-6r en de Thundercat zitten mij perfect! Het is krap maar het zat erg lekker, niet zo extreem sportief. Daarnaast was de r6 ook wel goed te doen.

Nu ff wachten tot ik mijn rijbewijs heb zodat ik wat proefritjes kan gaan maken...

Ik kan niet wachten :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan