Kawasaki ZX6R circuit racer bj 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aubry

MF veteraan
17 jun 2007
1.389
7
Veenendaal
Nu defenitief te koop: Kawasaki ZX6R circuit racer bj 2005
(geen NED.kenteken wel Duitse papieren)

Kilometerstand:6000

Orgineel blok 636 cc, 118PK op achterwiel (uitdraai aanwezig)

Voorzien van:
stalen remleidingen
valproppen op frame en wielassen
Gear indicator
voorvorken aangepast binnenveren van WP en nieuwe olie en keerringen geplaatst (bon aanwezig) 2009
Orginele demper dus nergens geluids problemen
Standaard voorzien van slipperclutch

Prima motor om mee in de ZAC of circuitdag te rijden. Vraagprijs 4400 euro.
full
 
Is het een RR dan?
Mijn 05 heeft geen slipperclutch namelijk

Mooie fiets overigens :Y

Gewone 636 heeft ook slipperkluts :Y

Succes met de verkoop!

Edit:
Om deze prestatie te bewaren, is de ZX-6R uitgerust met een state-of-the-art remsysteem met eigenschappen van een racemotor. Tevens vergroot de standaard gemonteerde anti hopkoppeling de kracht van de 6R op het circuit.


Bron
 
Laatst bewerkt:
motor 2 jaar geleden gekocht bij kawasaki dealer.
1 e eigenaar schijnt een lichte schuiver ermee gemaakt te hebben vertelde hij eerlijk.
Dit is echter niet te zien (op lichte krasje motordeksel na. ook nooit iets van gemerkt!

Gewoon goede nette motor met orgineel blok (minder gevoelig als getunde blokken)
heb er 2 jaar probleem loos mee gereden op accu stuk na (dus zet er net nieuw in (bon aanwezig)
 
aaargh ik wordt verleid.. heb de 600rr pas 3kwart jaar en bevalt nu eigenlijk heel goed maar ik vind dit ook zulke dikke fietsen! maar ja dan wel weer keuren enzo...



sorry, zie het maar als een kickje..
 
moetb zeggen dat ik ook de achterrem nooit gebruik. sommige schijnen het wel te doen
wordt motor stabieler cq rustiger van?!
 
hoe denk jij dan je wiel stil te zetten,
als je geen rem gebruikt
en een slipperclutch hebt :z

Als je echt weinig druk op achterwiel hebt, en toch terugschakelt. Dan blokkeert het achterwiel niet, maar gaat het gewoon langzaamer draaien. Het draait langzamer dan het zou moeten draaien voor de snelheid die de motor heeft. Dus krijg je een 'slip effect' ondanks dat hij niet blokkeert.
 
Laatst bewerkt:
Als je echt weinig druk op achterwiel hebt, en toch terugschakelt. Dan blokkeert het achterwiel niet, maar gaat het gewoon langzaamer draaien. Het draait langzamer dan het zou moeten draaien voor de snelheid die de motor heeft. Dus krijg je een 'slip effect' ondanks dat hij niet blokkeert.
vangt een slipperclutch dat effect ook niet op dan?
jij bedoelt als je een paar keer terug tikt en dan bijv. de koppeling half laat opkomen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan