Kawasaki ZX6R Ninja 1995

Carosuus

Rookie
17 okt 2004
8
0
Leiden
Ik wil mijn eerste motor gaan kopen en heb een ninja uit 1995 op het oog. Maar helaas ben ik niet echt technisch en vroeg me af waar ik vooral op moet letten bij de aanschaf en tijdens een proefrit.
Wie kan mij op weg helpen?
 
hoi Caroline.
volgens mij kun je beter je vraag iets veranderen.

wie wil met mij naar een 1e aankoop en heeft genoeg kennis in huis.

ga niet op eigen houtje op motorkoop. dan kun je wel eens goed op je bek gaan voor je 1 meter gereden hebt.
er is vast wel iemand in de omgeving die je wil helpen. motorrijders doen zoiets voor elkaar.
koop geen probleem fiets.
geniet er van.
 
Mijn tip, plaats een foto van jezelf (of iemand die heel erg op je lijkt :o ), dan wil er vast wel iemand met je mee O-)
Heeft voor mij ook gewerkt! 8-)


Maar serieus, luister naar bovenstaande adviezen.. want je ziet alleen maar het uiterlijk van de motor en je ziet jezelf er al op rond tuffen! En voor je het weet heb je de motor gekocht.. zonder te weten of hij technisch in orde is. Je zou eigenlijk kunnen stellen dat, dat levensgevaarlijk is.. als je het ver door drijft althans :)

Ik ben op zoek naar precies dezelfde motor.. 1996 of 1995 zx6r.. o wee als je de prefecte motor voor mijn neus wegkaapt ;) :o

Succes.
 
Mijn tip, plaats een foto van jezelf (of iemand die heel erg op je lijkt :o ), dan wil er vast wel iemand met je mee O-)
Heeft voor mij ook gewerkt! 8-)


Maar serieus, luister naar bovenstaande adviezen.. want je ziet alleen maar het uiterlijk van de motor en je ziet jezelf er al op rond tuffen! En voor je het weet heb je de motor gekocht.. zonder te weten of hij technisch in orde is. Je zou eigenlijk kunnen stellen dat, dat levensgevaarlijk is.. als je het ver door drijft althans :)

Ik ben op zoek naar precies dezelfde motor.. 1996 of 1995 zx6r.. o wee als je de prefecte motor voor mijn neus wegkaapt ;) :o

Succes.

Haha, maar die kawa die we hebben gezien toen had zelfs een blinde nog niet gekocht! :)
 
faithz "Ik ben op zoek naar precies dezelfde motor.. 1996 of 1995 zx6r"

hoi Faithz.
heb jij al iemand die met je meegaat kijken.
kon je het niet laten om hier een kijkje te nemen, ik in iedergeval niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan