kawasaki zx6r, probleem bij warm blok

bart jakobs

Rookie
3 aug 2010
6
0
melderslo
hallo, Ik heb een probleem met mijn kawasaki zx6r (2005) als ik een tijdje gereden heb ongeveer een uur begint de motor te stotteren en na een tijdje stopt hij er gewoon mee als je dan gas bij geeft gebeurt er niks. Als je dan 5 minuten wacht start hij meteen en is er niks meer aan de hand tot het opnieuw begint. Het valt op dat het met warm weer veel erger is en het steeds sneller achter elkaar terug komt. Heb net een rondje gereden is wat kouder en heeft maar een paar keer gestotterd. Hij is al door een dealer uitgelezen en die vind maar 1 storing en die is van de klep in de uitlaat ( is verwijderd) maar die weet het ook niet meer. Nu is mijn vraag of iemand dit probleem ook een keer gehad heeft of dan iemand enig idee heeft wat dit kan zijn.
 
Tankbeluchting, verrotte bobine? :P Vooral het laatste zorgt er nog wel eens voor dat wanneer de motor warm is, deze rare kuren gaat vertonen. Echter na een paar minuten stilstand doet hij het weer perfect!
 
Hij is al door een dealer uitgelezen en die vind maar 1 storing en die is van de klep in de uitlaat ( is verwijderd) maar die weet het ook niet meer . Nu is mijn vraag of iemand dit probleem ook een keer gehad heeft of dan iemand enig idee heeft wat dit kan zijn.


Tankbeluchting checken en andere dealer zoeken :P



nee gekheid, kan van alles zijn.

Zoals hierboven:
- tankbeluchting
- bobines/bougies
- brandstofleiding/pomp
- ecu
- etc
 
Laatst bewerkt:
Kijk is aan kan ik weer verder :p heb net de tankbeluchting helemaal doorgeblazen moet em wel ff in elkaar zetten kan ik het morgen weer uitproberen. Als het dan nog niet goed is wat kan ik dan het beste als eerste uitproberen. De brandstof pomp was goed volgens de dealer hij zei dat die het goed doet of niet heb er verder ook geen vestand van. Maar begin het langzaam warm te krijgen gaan maandag een weekje naar de eifel toe met een paar man wil het dan wel opgelost hebben eigenlijk rijd niet eg relaxt zo. Maar bedankt voor de snelle reacties kan ik weer een paar dingen gaan uitproberen 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan