Kawasaki zx6r voor weinig

B@rt#89!

Die hard MF'er
14 feb 2008
577
0
Groningen
Te koop:
Kawasaki zx6r
Bouwjaar: 1996
Km-stand: 31700

100 km, vorige maand, heeft de motor zijn laatste beurt gehad, hierbij is vervangen:
• Koppelingsplaten
• Olie & oliefilter
• Luchtfilter
• Bougies
• Carburateurs schoongemaakt

De voorband is nog ongeveer 50% en de achterband ongeveer 25%. De ketting en tandwielen weet ik niet hoelang ze erop zitten, maar zijn nog niet aan vervanging toe.

Er zit een Bos carbon uitlaat op met een heel mooi geluid erin.

Waarom zo goedkoop?

Bij de vorige eigenaar heeft de motor veel meer stilgestaan dan gereden. Daarom heb ik de laatste beurt uitgevoerd en de carburateurs schoongemaakt. De motor start, loopt en rijdt nu in principe prima en zonder bijgeluiden, maar heeft nog wel een dipje bij het doortrekken. Wanneer bij een constant toerental het gas vol open wordt getrokken dan houdt ie eerst 1 a 2 seconden een beetje in, maar daarna accelereert de motor wel gewoon vol door zoals het hoort. Opgelost!

Ook is het de kuip gescheurd geweest en dit is gerepareerd maar nog wel te zien. De kuip is eerst gewoon gelijmd en vervolgens zijn er 2 glasvezelmatten is gelegd en dat is het nu gewoon weer helemaal stevig. Ik heb er nog wel passende stickers bij zodat dit bijna helemaal niet meer te zien is, maar voor de verkoop leek het mij het niet zo eerlijk om dit eroverheen te plakken.

Ik heb 4 december nog meegedaan met de Toyrun in Groningen met deze motor, en dat heeft ie prima volgehouden.

Vraagprijs: 1195 euro

large

large

large
large
large
large
 
Laatst bewerkt:
Op verzoek kan ik de reparatie wegwerken op deze manier, en dan natuurlijk wel aan beide kanten natuurlijk. Ik heb een groot vel met 1 grote stickers van 130 bij 30 cm waar in principe alles mee weg te werken is en je er dan niet meer van ziet. Deze krijgt de koper er uiteraard bij. En nog 2 lakstiften in kleur.

full
 
Nu, extra korting van 25 euro, alleen dit jaar!

Net weer een blauwe envelop binnengekomen namelijk... :+
 
Update: Probleem is inmiddels verholpen, en de motor trekt weer gewoon door zoals het hoort!

Prijs blijft hetzelfde, dus nog meer extra voordeel! :+
 
Ik ben wel geïnteresseerd! Ik zoek namelijk nog iets sportiefs voor erbij. Ik overleg t even met de ouders.


ps. Wat rijd die pegaso nog heerlijk! Toch al wel best wat km's mee gemaakt!

Gr
 
Wat was dat nou dan met dat doortrekken? Ben wel benieuwd waar dat aan lag

Ik ben blij dat de Pegaso je bevalt, mijn broertje zag je laatst ook nog rijden in Groningen. Toch altijd leuk om te horen dat iemand er lol mee heeft. Hoeveel kms heb je er al mee gemaakt?

Wat betreft het probleem van het doortrekken. Ik had de carburateurs helemaal schoongemaakt en een onderdeel van het vacuumsysteem vervangen. Het probleem werd hierdoor wel een stuk minder maar was nog steeds een beetje aanwezig. Waarschijnlijk kwam dat doordat ie bij de vorige eigenaar een tijdje stil heeft gestaan, en er toch nog iets anders verstopt was.

Nou stond de motor alweer bijna 2 week stil in de schuur, en ik wilde er wel weer eens op rijden. Nu bleek het probleem uit zichzelf gewoon opgelost en heb er verder geen last meer van gehad.

Wat betreft de rest, verwacht geen nieuwe motor qua uiterlijk. Wat wel een voordeel is dat is de km-stand en de staat van onderhoud. Houdt er wel rekening mee dat de achterband eraan zit te komen. Dit is een Pirelli Diablo en die doen het sowieso al slecht in de regen, en helemaal nu er niet zoveel profiel meer opzit. Op nat wegdek dan ook niet de volle 105 pk gebruiken, want dan slipt bij de 80 kmu gewoon het achterwiel even door :+ .

Ik hoor het wel wat jij en je ouders ervan vinden. ;)
 
700 euro is echt te weinig. 1195 is de prijs waarvoor ik em weg wil doen, misschien wel een klein beetje minder, maar anders laat ik em staan tot volgend jaar.
 
Inmiddels een serieuze bieder van 1100 euro, die ook een afspraak wil maken.

brommer staat ook op marktplaats ;) ,
 
Terug
Bovenaan Onderaan