Kawasaki ZX9R. Groen en snel . bj 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas kan ik geen serieuze interesse tonen. Dat heeft overwegend budgettaire achtergronden O-)

Maar het is mij niet duidelijk waarom je deze prachtig ogende fiets nou wegdoet! :N
 
Heb er inmiddels langer over nagedacht en kom tot nu toe op het volgende;

Ik wil over naar een VFR 800 VTEC met alles erop en eraan. Dus meer reis-machine dan sport-machine. Dat lijkt me de verstandigste keuze ipv Z1000 halen of een R1 te gaan zoeken.

Daarnaast zou ik zeker graag ook nog op een sport-machine willen rijden, maar dan voor op het circuit zonder kenteken, maar dat wordt dan nog even sparen. Voor een nette VTEC + alles erop en eraan (denk aan Garmin/Laser Extremes/Kofferset voor op reis) ben ik waarschijnlijk ook nog wel wat extra kwijt en moet er flink geld bij tov deze ZX9R.
 
Je hebt toch van Honda de actie met de touring edition van de VFR? Dus incl ABS, koffers, toerruit en ik dacht ook navi. Heb je al gekeken wat je krijgt bij inruil?
 
Tja, dat wordt me teveel bijbetalen. Nieuwe VTEC zit op 15K ofzo. Er zou sowieso geen nieuwe VTEC komen.
 
Zeker een mooi fietsje.
Helaas een jaartje te vroeg voor mij(budget). Net de mijne CBR iets smaller geschoven. Dus centen gaan weer in spuitwerk zitten.
 
full

Van een Kawa naar Honda :N

V-tech is leuk.......... ook in een Civic }) ik mis hem nog steeds



Kick voor deze mooie Kawa :}
 
Ach, misschien ook de nieuwe Civic als auto, dus laat ik dan maar compleet overstappen op Honda. ;)
 
Haha... ik had het over de nieuwe Civic hé? Dus de 2.2 diesel in Sport-uitvoering. Maar die kleine Civics VTEC zijn idd wel kannotjes. Wel jammer dat er zoveel verneukt zijn met spoilers en regenpijpen die dienen als uitlaat.
 
Tussen alle bezigheden door ook nog even een kickje voor m'n eigen Japanse Brulkikker.

Kom mensen, zien en horen is absoluut kopen!

Het is een godsgruwelijk mooie fiets en ik ben momenteel zwaar aan het twijfelen om er toch maar mee door te gaan rijden. Het geluid van deze Kawa is niet te evenaren zo mooi en hard!
 
Jammer, net een jaartje te vroeg voor mij.. Maak eerst dit seizoen af op mijn zx6 en dan ga ik toch wel op zoek naar zo'n mooie 9...

Dus, kickje dan maar voor deze vette fiets!!!
 
Tja, ik denk dat ik hem misschien nog even houdt. De verkoop loopt niet echt hard terwijl ie best goed geprijst is. Mocht er tussendoor een serieuze koper zijn, dan wordt ie natuurlijk verkocht. En anders wordt ie begin volgend jaar ingeruild ofzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan