Kawasaki ZX9R. Groen en snel . bj 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

V-Ray

MF veteraan
18 feb 2004
8.954
5
Almere
Facebook
De laatste Kawasaki ZX9R van bouwjaar 2003 is de mooiste ooit gemaakt. Die ik heb staat op kenteken 2004, is in schitterende staat en volledig schadevrij. Onlangs op de testbank geweest en de machine heeft 136,4 pk op het achterwiel. Uitdraai aanwezig.

Heeft slechts 10500 km gelopen.

Nieuw setje Pilot Powers (300/500km mee gereden).

Zit een zwart kuipruitje bij en de originele ruit heb ik erbij liggen.

Stalen remleidingen op de voorzijde. Originele remleidingen heb ik erbij liggen.

Zit een special made (handgemaakte) uitlaat op welke een waanzinnig geluid produceert, beter dan iedere andere sportuitlaat die ik tot nu toe ooit heb gehoord. Originele uitlaat heb ik erbij liggen.

Tankbeschermer in kleur.

Carbonlook kroonplaatbeschermer.

Duo-seat cover in kleur. (zie 3e foto)

Boekjes zitten erbij. Onderhoud is gedaan bij Goedhart Motoren in Bodegraven. Onderhoudsboekje is gestempeld.

Voor meer informatie; bel 0647296663 of mail..

(foto's zijn geen show-foto's, maar écht de foto's van deze motor! gemaakt op Assen)

Prijs € 7750,-

full


inruil 600cc supersport mogelijk

Lijstje:
ZX6R (behalve '03/'04-uitvoering)
CBR600RR
GSXR600 K4/5/6
R6 '06
Daytona 675

schade bespreekbaar
 
Laatst bewerkt:
full


Op deze foto is de duo-seat-cover te zien. Evenals de uitlaat. Gemaakt door mede-MF'er Heavey. :} :9~ :}
 
Had deze motor geen problemen met de 5de versnelling ?

True, HAD problemen met de 5e versnelling. Is gefixt onder garantie bij Kawasaki. Mooie daarvan is dat ie nog een jaar garantie op de versnellingsbak heeft via Goedhart Motoren. ;) Motor is op kenteken gezet in 2004, garantie liep tot 2006. Omdat de versnellingsbak in april gefixt is, heb je daar nog tot april 2007 garantie op.
 
De laatste Kawasaki ZX9R van bouwjaar 2003 is de mooiste ooit gemaakt. Die ik heb staat op kenteken 2004, is in schitterende staat en volledig schadevrij. Onlangs op de testbank geweest en de machine heeft 136,4 pk op het achterwiel. Uitdraai aanwezig.

Heeft slechts 8500 km gelopen.

Voorband is nog goed, achterband moet met zo'n 1000 km vervangen worden.

Zit een zwart kuipruitje bij en de originele ruit heb ik erbij liggen.

Stalen remleidingen op de voorzijde. Originele remleidingen heb ik erbij liggen.

Zit een special made (handgemaakte) uitlaat op welke een waanzinnig geluid produceert, beter dan iedere andere sportuitlaat die ik tot nu toe ooit heb gehoord. Originele uitlaat heb ik erbij liggen.

Tankbeschermer in kleur.

Carbonlook kroonplaatbeschermer.

Duo-seat cover in kleur. (zie 3e foto)

Boekjes zitten erbij.

Voor meer informatie; bel 0647296663 of mail..

(foto's zijn geen show-foto's, maar écht de foto's van deze motor! gemaakt op Assen)

Vraagprijs: € 8500,-

(Afbeelding)


typisch zo'n gevalletje van.... I TOLD YOU SOOOOOW _O-

wat nu een ZX6R 2006?? :+
 
_O-


Haha! Misschien, heeeeeeel misschien komt er een 636 voor terug. Maar dat zien we volgend jaar wel. ;)
 
Misschien die, maar zat eerder aan een '02 versie te denken. Zit comfortabeler. Maar dat zie ik volgend jaar wel. Eerst deze fiets eens kwijt zien te raken.
 
jeee 136 pk maar? Ik dacht dat deze fietsen méér vermogen dan mijn ZZR1100 zouden hebben omdat de ZZR toch vooral een toerfiets is.... dan zal het wel in het gewicht zitten
 
LOL. Zet jij je ZZR maar even op de bank. Denk dat er niet meer dan 136pk uit komt op het achterwiel. Gecorrigeerd zou de 9R uitkomen op een dikke 150pk uit het blok. Daar kon menig R1 (met 100cc meer) uit datzelfde bouwjaar een puntje aan zuigen. :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan