hoi, allen
ik had een vraag over mijn o zoo slecht lopende motor,
Het is een zx9r uit 94 en heeft 64xxx gelopen.
Hij liep de laatste tijd heel erg slecht, starten ging moeizaam, ook reageerde het slecht op choke en herstarten was een hel en laatst viel die uit bij een stoplicht en wilde die niet meer starten.
Nu heb ik zelf de tank er af gehaald, leeg gemaakt, gespoeld en weer verse benzine in gedaan, Nieuwe Bogies, kapjes en Bogie kabels gemonteerd, nieuwe olie er in gepleurd etc etc...
Maar hij loopt nog steeds niet goed, hij start niet op choke, maar ik kan het wel lopend houden als hij ff aanslaat door gas te geven en dan zet ik choke aan en het loopt dan wel, maar dan zie ik het toerental weer dalen en valt het ding weer uit.
Tijdens het bogies vervangen is het mij opgevallen dat een van de bogies nat was.
kan dit te maken hebben met desbetreffende cilinder?
Want ik zit nu te denken. waar kan dit aan kan liggen.
Zijn de Carburateurs niet synchroon?
Moet lucht/benzine verhouding afgesteld worden?
Is een van de Vlotterbakjes te vol of verstopt?
Loopt het op 3 cilinders?
hoop dat jullie hier wat over weten,
groeten,
Gefrustreerde motor rijder
EDIT: Mijn motor heeft geen last van Zakkende cilinder bussen, dat is al opgelost
ik had een vraag over mijn o zoo slecht lopende motor,
Het is een zx9r uit 94 en heeft 64xxx gelopen.
Hij liep de laatste tijd heel erg slecht, starten ging moeizaam, ook reageerde het slecht op choke en herstarten was een hel en laatst viel die uit bij een stoplicht en wilde die niet meer starten.
Nu heb ik zelf de tank er af gehaald, leeg gemaakt, gespoeld en weer verse benzine in gedaan, Nieuwe Bogies, kapjes en Bogie kabels gemonteerd, nieuwe olie er in gepleurd etc etc...
Maar hij loopt nog steeds niet goed, hij start niet op choke, maar ik kan het wel lopend houden als hij ff aanslaat door gas te geven en dan zet ik choke aan en het loopt dan wel, maar dan zie ik het toerental weer dalen en valt het ding weer uit.
Tijdens het bogies vervangen is het mij opgevallen dat een van de bogies nat was.
kan dit te maken hebben met desbetreffende cilinder?
Want ik zit nu te denken. waar kan dit aan kan liggen.
Zijn de Carburateurs niet synchroon?
Moet lucht/benzine verhouding afgesteld worden?
Is een van de Vlotterbakjes te vol of verstopt?
Loopt het op 3 cilinders?
hoop dat jullie hier wat over weten,
groeten,
Gefrustreerde motor rijder
EDIT: Mijn motor heeft geen last van Zakkende cilinder bussen, dat is al opgelost
Laatst bewerkt: